Followers MamaTisya

Friday, September 20, 2013

Huzai Artis Seafood



kt sini aku dh pernah mkn aritu pernah update kt link
so ni kali ke-2 baru sempat tgk nama kedainya Huzai Artis Seafood
tk sure kedai ni pemiliknye artis or hanya kebetulan je namanya kedainye gtu:-p


ada mcm2 pulut..pulut mangga,pulut durian, pulut ayam


aku kn tekak tk sedap..so nk mkn pulut mangga
cz time 1st dtg aritu tk sempat rasa
pulut mangganye sedap bangatttt...tk nmpk pulut:-p


ok ni gmbr kasi zoom skit nmpk pulut...mangga pn manis mmg perfect la


air tembikai & mangga muda


hubby ku order menu aku tk pernah dgr
 NASI GORENG KAPAN AYAM
tp org kedai tu sebut bunyi AYAM KUNG PAO
so aku assume nasi goreng ayam kung pao:-p


ni la rupa NASI GORENG KAPAN AYAM
seram je bunyi sbb ada "KAPAN" :-p
tp dlm bahasa indonesia KAPAN tu maksud BILA...
kn biasa kita dgr dlm sinetron "KAPAN KAMU MAU DATANG " :-p 


tisya layan nasi ngan telur dadar & sup

time nk blk rmi gk yg tapau

lokasinya kt keramat permai...tepi jln je kedainye
area sini mmg byk kedai2 mkn amsakan thai
kiranye berhampiran gk ngan Restoran Ezatty

6 comments:

Ayu azmir said...

pulut mangga dengan air buah itu menarik betul lah.... huhuhhu... nak jugak...

Nad MamaZN said...

Syok la akak..
Slalu sgt p jjcm
Dekat2 pun ok la kan...?
Janji dpt berjalan hehehe
Lg best bila tmpt kita makan tu makanannya sedap :)

Ayu Denira said...

Manis tak pulut mangga tu? kita tak suka manis... :)

zety said...

pulut manggaaa..ayam kapan tu mmg lawaklah

anak Wan Salleh said...

puluttt mangga is the killer!!!

fini zaini said...

ko mmg keji nyahhh..di saat aku dlm pantang ni memacam ko uplod gambo mkanan ek...ekekkeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...