Followers MamaTisya

Thursday, September 5, 2013

The King Grill - Kambing Panggang


kalo ada kwn2 yg nk order kambing utk majlis2 spt akikah, korban
perkahwinan, pertunangan ..... bole la contact ISMA-kwn hubbyku 


beso mcm ni katanye dlm 50 org bole mkn


kwn hubbyku yg pki bj biru jalur merah tu
so kalo saper2 nk order kambing ..bole contact no kt business card tu


black pepper sos, mayonis & cili sos


capsicum & bawang utk di gaul ngan kambing




sempat lg posing...bff aku tk mkn kambing...
rugi sape tk suka kambing...sedap tau:-p


3 round gk aku mkn kambing panggang aritu:-p
kalo ada menu kambing...pasti menu lain tk brp nmpk :-p

11 comments:

  1. Saya pun suka gak kambing ni
    Dulu xsuka hee
    Tp tgk gak kak
    Ada tu yg buat masih kuat bau kambingnya
    Ada tu takde bau

    ReplyDelete
  2. saya geng la ngan BFF akak, tak makan kambing

    ReplyDelete
  3. sedap weyhh kambin panggang..
    kat jerantut dia letak coleslaw lagi best dari kfc..hehe
    yang ni pun nampak sedap tapi kat mana ni :)

    ReplyDelete
  4. kambing cenggini mmg beshh..lap air liur jap

    ReplyDelete
  5. ya Allah
    jeles tgk uols mkn kambing
    iols mmg fanatik kambing
    kenyang uols ea...huwaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. sy boleh la mkn kambing tp bkn fav....fav sy ayam

    ReplyDelete
  8. memang rugi sapa x makan kambing..kty kambing mmg peveret

    ReplyDelete
  9. mmg rugi sape tak mkn kambing..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...