Followers MamaTisya

Tuesday, September 3, 2013

Nando's @ Jusco AU2 Setiawangsa


 smlm p jusco bli brg skit lpstu hubbyku ajak mkn kt Nando's..
 ni dh 2x die mkn cni sejak2 baru buka...dlu outlet terdekat kena p jusco wangsamaju


utk yg tk pernah mkn kt cni..korang bole pilih tahap kepedasan korang nk
aku tk mkn pedas...biasanye amik lemon&herb or mild peri peri
 hubbyku suka hot peri peri


anak dara sorg ni suka wat mcm2 memek muka...
layan je la sementara tgu makanan smp

 

fanta strawberry rm 5.90 & citrus bliss rm 8.90
yg citrus tu campuran sprite,grapefruit,daun pudina

 

tisya punye chicken wings Lemon&Herb Peri Peri rm 12.90
 

hubbyku amik 1/2 chicken Hot Peri Peri rm 26.90
side dishes nk order corn tp dh abis so order coselaw & spice rice 
aku tk mkn sbb tk brp nk slera
pastu hubbyku ckp "okla tk mkn tp kalo tk abis ni amik skit tau..
awak kena turunkan berat skit :-p "


ati2 ngan sos ni...kalo slh ltk, korang tkleh mkn ayam tu
aku slalunye amik tomato sos je..sos2 lain tu tk minat


 
kami antara customer terakhir gk 
cz dh hampir 10mlm...restoran pn dh nk tutup

5 comments:

:: Riri-Fatieha ::~ said...

samala kak... biasa amek tomato je. Yg lain tu tak kena dgn tekak.

Chekgu Azrine said...

hadoii..terliur menengoknya..

Eliss Mie said...

kalau msk nandos mesti rasa nape la tak bawak sos cili masuk sini. hahahaha

NinaAz said...

Xpernah makan kat nandos. Best ekk. Heeee

Tihara said...

akak tak pernah try pun makan kat sini..lg pun kat area tpt akak ni takde..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...