Followers MamaTisya

Monday, September 23, 2013

Sayang OYEN


sejak ada OYEN kt umh
bgn pagi, b4 p school, blk school, b4 tdo 
mmg dk belek OYEN je la anak dara aku ni
sayang tul die ngan OYEN ni


even dh 3 kali kena gigit & cakar
still tk serik...dk nyakat gk si OYEN ni 

aku ni suka kucing tp kalo tiba2 die melompat terkejut jugak
tisya suka la acah2 kucing kt aku...sbr je la

nk bela kucing kt dlm umh ni kena bli pasir khas
so bila die berak tkde la bau busuk kan
nasibaik OYEN tk berak bersepah...
time die nk membuang tu... sure die p kt sangkar die...

korang takut tk ngan kucing???


9 comments:

syawalsimpsons said...

saya suke sangat ngan kucing..sangat2..

Nad MamaZN said...

Takuttt
Tp anak dara ni takkk :)

Ayu azmir said...

dulu ade bela. tapi bila da mati terus da tak suka kucing da.... huhuhhu...

Bbwana adienia said...

comelnya oyen tu..

♥ Wina ♥ said...

hahaa sama dengan kite...suka tu suka tapi tak suke kalau kucing tu terkam ke melompat tetiba khennn..

anak bujang wina tu plg suke ngan kucing

Falsya said...

xtau la takut ke idok..selg kucing tuh xterkam kite, takat jalan sebelah okayh lagi la..kalau dh start terkam mmggggggg akan ku lari dulu..ahahaha

Shark Kay said...

comey oyen dia..
pkai rantai lg.

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Bebudak nie sume suka kucing, ibu jer malas nak bela ...

el said...

nice name dia OYENn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...