Followers MamaTisya

Tuesday, November 29, 2011

lepak ngan blogger lg @IDA Mee Udang Sg. Dua, Penang

aku blk hotel cz nk siapkn preparation utk event keesokkan arinya
then lps dh setel kj lebih kurang kul 11 mlm...
aku ngedate ngan blogger lg sorg :)
blogger itu siap tnye aku nk mkn apa
aku ckp dh mkn char koay teow so nk mkn mee udang:)
hah best bila ada member blogger yg sudi bw aku mkn2...hehehehhe
so blogger itu bw aku kt area Sg. Dua gk



ni la blogger yg dimaksudkn GIEYANA
aku mmg dh plan nk ngedate ngan Gie bila p Penang
cz kami dh lama kenal thru blog since 2009
akhirnya 2011 br dpt ketemu




aku punye mee udang special 
tu psl udang beso & regenye ikut berat udang tu

GIE punye mee udang biasa..so udang nye kecik2 skit
lebih kurang 4 ekor udang

hah beso udang tu..mmg sedap..
aku tgk blk gmbr makanan ni wat aku terbyg2 lg...yum2



actually GIE nk bw mkn mee udang kt kedai lain....tp tutup plak...
tp mee udang kt sini mmg sedap...kena ngan tekak aku

kami melepak smp awal pg..
tk sedar masa berlalu begitu cpt..
tgk2 jam dh kul 1pg..smp org kt kedai tu
mcm dh bg hints kt kitorang soh blah:-p
slow2 die tutup pgr pastu die padam lampu...
tp kami tk abis2 dok borak lg:-p
nasibaik la hubby GIE tu bg kebenaran blk lewat...
aku plak yg riso cz jauh gk die nk blk umh kn

ole2 dr GIE utk aku..jeruk PAK ALI & FM Penang
tq Gie sudi jumpa aku, blanje mkn & bg ole2 itu
lenkali aku p Penang lg, leh ngedate lg


bole bc entry kt blog GIE


15 comments:

  1. adoiyaii... tgk mee udang ni teringin nk jgk ni hahaha... meleleh air liur!

    ReplyDelete
  2. pasni leh jumpa saya pulak...kikikikiki

    ReplyDelete
  3. mee udang lom penah mkn lg kt sini sebab pegi aritu kedai dia ttp

    ReplyDelete
  4. mak aih, beso giler udang tu!
    puas hati la kalu sedap kn?
    mm...bile la nak merasa mi udang sg dua ni..
    orang kate lagi sedap dr mi udang kuala sepetang tepeng

    ReplyDelete
  5. kepala udang itu terbaik lah!!

    ReplyDelete
  6. Macam sempoi jer..... emmm bila nak bleh singgah ni...

    ReplyDelete
  7. teringinnnya me nak mkn mee udg ;)

    ReplyDelete
  8. wa..makan lagik.. td dh terliur ngan char kuay teow ni mee udang pulak.. best2... :)

    ReplyDelete
  9. wahh besarnya udang dia, branch opis aju ada kt sg dua ni, tapi tak pernah sampai sana lagi, kat sini mmg femes dgn mee ni

    ReplyDelete
  10. mee udang kat penang memang sedap..
    tapi kalo makan kat padang kota..
    mahal sangat...

    ReplyDelete
  11. wallawey..
    terliur tgk mee udang hang makan tu..
    adess... rasa mau terjah mlm ni gak..
    ritu pegi penang tak sempat r.. ;-(

    ReplyDelete
  12. seyess bebs..daku sgtttt busy tmbah lak monthly closing..mmg x puas tul sembang2 ngan ko..plan nk jumpa gak ngan ko before ko terbang balik KL..tp apa kan daya kan..masa x mengizinkan..neway, nice to meet n know u tau! hUGS!

    weh..weekend baru nie 2 kali woo aku khatam CKT sg Dua..satu utk aku n satu utk ko..:P

    ReplyDelete
  13. kat penang ni..mmg bende2 gini..mmg best!! Tomyam pon sedap!!!

    ReplyDelete
  14. ya amppoonnn... terjojoii bijik mato tengok mee udang nie! sluurrpp!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...