Followers MamaTisya

Thursday, June 4, 2015

Lastday @Bayou Lagoon Resort, Melaka




view pagi dr balcony kami..ni kt sebelah Bayou Lagoon Resort
ada service apartment lain ...tk sure nama apa


Parah dh anak dara sorg ni..kena paksa makan dlu..pada die xnmpk lain dh...nmpk pool je..
pakej aku menang tk termasuk bfast so aku dh bw siap2 makanan utk bfast
tisya tgh mkn carbonara spaghetti


lambat btul buka waterpark...kul 9am...ank dara dh tk sbr2 dh kn



sementara tgu waterpark buka..tisya main2 dlu kt playground & tmpt game ni
dpt kwn ngan anak mat salleh


org dh makin rmi tgh Q nk masuk waterpark...
pttnye buka la awal kn..kul 9 dh start panas


hah antara org terawal msk waterpark...
air pancutan waterpark pn blum on lg hehe


sakan la berendam seblum check out
actually time aku pegi slide tu tgh renovate..
so tkleh naik la dr atas..tisya just main slide dr bwh je la
tgk...tkde org pn...waterpark saya yg punyaaa....hehehe


dh makin panas tp blum ada tanda2 nk naik lg...legam la anak dara sorg ni
ayahnye tkmo turun...so aku je  la melayan tisya mandi manda



dlm kul 11 camtu dh naik ke bilik sbb dh nk check out
actually time aku pegi april 2014 ada lg kt area waterpark tgh renovation 
tp ada aku tgk kwn2 yg pegi lps bln 5 , dh siap dh
so kwn2 yg nk bw ank2 dtg sini ok jugak
even waterpark tkde la besar mana tp okla utk diorang mandi manda

5 comments:

  1. wow bestnye tempat ni
    bebila nanti bole masuk dalam senarai oliday ni

    ReplyDelete
  2. cantik .....
    kami tak penah sampai lg sini ....

    ReplyDelete
  3. Assalam sis,
    haah la
    lambat bukak
    rugi masa sebab nak kejor check out kan3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...