Followers MamaTisya

Tuesday, June 2, 2015

resepi Tomyam Seafood



sebelum ni aku pernah share resepi Tomyam Ayam
kalini nk share resepi Tomyam Seafood plak


resepinya aku ikut dlm pamplet yg aku menang contest aritu
tp ada certain bahan yg tkde mcm tomato & sayur saderi
so bahan2 aku guna spt yg dlm gmbr di atas tu
lps tu aku tmbh cili padi bg pedasssss skit
mmg mudah masak tomyam ni...yg sebelum ni aku guna kiub tomyam knorr
yg kalini aku guna perencah tomyam seri aji
bg aku sedap lg guna kiub tomyam knorr



ni la tomyam seafood yg siap utk dihidangkan

5 comments:

  1. mcm mana ayam boleh terselit jugak tuh.... huhuhu

    ReplyDelete
  2. adoi sedap ni.....menangis kalo makan ni

    ReplyDelete
  3. sedapnya pekena tomyam hujan2 ni.. =)

    ReplyDelete
  4. lama x masak tomyam
    ada extra pes x haha

    ReplyDelete
  5. Assalam sis,
    he3
    iols slalu guna perencah adabi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...