Followers MamaTisya

Thursday, June 18, 2015

keywords femes di bln ramadhan


blog2 resepi sure jd rujukan rmi kn bila tiba bln puasa ni
kita try & error mencuba resepi tp kalo aku..yg senang2 je la...
almaklumla bkn reti sgt masak...kalo yg pyh,  malas jugak hehe
tkpn aku refer blog sdiri...tgk label resepi...apa yg aku pernah masak kn
sbb menu masakan aku yg senang2 je :)




 mmg dlm family aku adalah wajib bila tibanye bln ramadhan...
kalo ari biasa tkde plak nk masak menu ni
so keywords yg masuk pagi ni spt di atas tu



sejak aku share resepi ayam percik versi kuah oren & kuah putih
mmg rmi yg view...especially yg kuah putih...dh lebih 25k++ org view



rmi jugak kwn2 yg dh cuba...
yg blum cuba if nk try bole refer entry link di bawah




ptg ni tktau la apa menu nk masak utk berbuka
slalunye MIL aku yg masak tp aku try juga la nk masak atleast 1 menu

korang plan nk masak apa ptg nanti???





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...