Followers MamaTisya

Friday, June 5, 2015

ada kejadian berlaku semasa shopping JCARD WANGSA MAJU sabtu lepas !!!



time dpt sms psl ada jcard, bila tgk date 30/5 tu adalah sabtu
tk pernah jcard ari weekend..slalu weekdays
aku br ingt nk apply cuti kn so dh sabtu xpayah la cuti



mama & adik aku skali join...mil & adik ipar aku pn pegi jugak
kami smp jusco wangsa maju dlm kul 9...gate buka 9.30am tp dh start jammed dh
sementara tgu gate buka..kita wefie dlu :) 


cute tk dress ni...ikutkn nk bli dua2 skali tp xjd..pilih 1 je yg belah kanan
sbb ada 2 ton color bole matching ngan dress aku
bole la wat raya nanti..dh la tgal 1 piece je size tisya
ada 20% diskaun dress kids ni



ni la hasil rembatan kt jcard sabtu lps
tp bkn smua barang aku punya...ni termasuk mama & adikku skali


hah ni je la brg2 aku...smua dpt utk 3 beranak....utk tisya, hubby & diri sdiri
biasa shopping byk brg tisya je...almaklumla lama tk shopping kn
kebanyakan brg2 tu smua 50%  & 70% diskaun


lps dh setel shopping, dpt la 4 keping voucher rm 10 & 1 keping voucher rm5
lps GST ni, bila nk redeem voucher, total amount tu kena kira yg tk termasuk GST...rugi tul



koleksi Barbie yg ke brp ntah
nasibaik la ada 70% diskaun..sbb sebelum ni mmg aku tk pernh blikan
sbb mahal...mamanye terdekut :-p
yg slalu melayan kehendak anak dara si ayahnye...
yg koleksi lain kebanyakkannye dpt adiah time busday
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v

v
v

v
hah korang nk tau ke apa kejadian yg berlaku???


ntah mcm mana la kad aku bole tertukar dgn org lain
nasibaik masa lps byr aku check kt resit tgk no ahli tk sama
lps tu bila tgk nama kt kad...nama org lain sbb design kadnye sama mcm aku punya
disebabkan slh cashier yg bg card org lain
aku terpaksa la pegi customer service utk dptkan kad baru
sbb kalo aku tk dpt kad baru, nanti aku tkleh nk redeem voucher yg aku shopping aritu
dh la kt customer service rmi plak org kn..redho je la
rugi masa nk shopping sbb dgn hal camgini 
lps dh dpt kad baru, aku kena pegi blk tmpt cashier yg aku dh byr td 
sbb nk dptkn resit br utk redeem voucher
sbb bila nk redeem voucher, diorang akan check no ahli jcard sama utk smua resit


ni la kad baru aku..mmg design sama..tu agaknye cashier confuse
1st time kejadian camni berlaku sepanjang aku shopping time jcard selama ni

10 comments:

  1. adoi nasib la akak alert kan..tgk kad tertukaq ni....tp seronok kalo shopping ni

    ReplyDelete
  2. huhuhu....jauh benor namanya tuh

    ReplyDelete
  3. lama tak shopping situ
    aura tak mari

    ReplyDelete
  4. amboi bestnya shopping! cantik laa dress tisya tu, cute sangat

    ReplyDelete
  5. hassle la bila tertukar card sbb kecuaian cashier tu!!

    ReplyDelete
  6. amboi byknya shoping.. cantik bj tisya test yg belah kanan tu..

    ReplyDelete
  7. shopping ghaye eh hehehe
    agaknya kad i dah expired dah tuh hehehe

    ReplyDelete
  8. naseb baek akak alert.. klu idak... hmmm

    ReplyDelete
  9. shppping sakan ya maklumlah nak dekat raya

    ReplyDelete
  10. Assalam sis,
    he3
    tertukor yer
    sakan sopin la tu he3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...