Followers MamaTisya

Thursday, June 25, 2015

shopping @ Ole Ole , Seksyen 18 Shah Alam


kalo tgk online , mmg rmi butik2 terkenal jual jubah @ dress
mcm2 design ada...mmg rambang mata...harga pn bole tahan jugak kn
aku ni susah skit nk bli online sbb takut size tk ngam
aritu adik aku yg dok kt shah alam bw aku pegi seksyen 18
tk tau pn ada tmpt shopping nama Ole Ole
dlm tu ada byk kedai jual bj2 ni...ada mcm2 jenis bj...
yg ada manik..lace smua ada...pilih je mana yg berkenan di hati



so ni la 3 helai jubah @ dress yg aku bli...
ada byk color tp aku berkenan dgn 3 color ni
kainnye pn sedap pakai..bkn jenis lycra yg melekat tu and bkn jenis satin
aku pn lupa apa nama jenis kainnye..selai rm 129



pastu pki ngan glitter shawl...bole la wat raya jugak nanti
actually time nk bli jubah @ dress ni sbb ada wedding
sebelum tu, aku dh bli 2 helai tp pegi oter sbb labuh sgt
bj kurung smua byk dh sendat...almaklum la berat dh naik :-p
pki jubah @ dress ni senang skit :)



kalo kt atas gmbr versi berdiri...ni gmbr versi duduk plak :)
bff aku mmg dh lama soh aku bli jubah @ dress ni
tp aku tk bli2 sbb rasa jangok kalo ore klate ckp...sbb diorang pegi opis pki camni
aku kalo pki camni mcm ada wedding or event tertentu bole la pki :)

3 comments:

  1. amy tinggi mmg cantik berjubah
    nureen x brapa, rasa x cukup tinggi
    thn lps ada beli gak sehelai, ngam2 ngan bdn tgh bw perut sng la hihii

    ReplyDelete
  2. cantik..simple je..kaler pun soft je..

    ReplyDelete
  3. santeknyaaaa kaler2 die..dulu time dok shah alam kite suka gi ole2 ni..gi makan2..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...