Followers MamaTisya

Thursday, June 25, 2015

resepi Kari Daging mudah & sedap




sebelum ni aku pernah buat kari daging tp guna serbuk kari ikan
sbb serbuk kari daging abis time tu
so kalini nk share la resepi kari daging mudah & sedap


sbb apa aku ckp mudah & sedap
sbb aku ikut resepi blkng pek Kari Daging Adabi je
so malas nk taip..aku attach kn gmbr je la
kentang & cili besar tu leh add on..kalo tkmo pn tkpe..ikut suka
actually bahan2 kt resepi ni utk 3kg daging...ni tkde la smp 3kg...so kena adjust2 la



selain dr kari daging ada menu ikan goreng , sayur ltk bebola, kacang pjg + tempe goreng 
kuih plak cekodok & pisang goreng...alhamdulillah

5 comments:

  1. saya pon selaloo ikut belakang pek serbuk kari tu

    ReplyDelete
  2. Kacang panjang + tempe tu juga yang nampak sedap di mata kakcik... :)

    ReplyDelete
  3. sodap plak tgk kari daging tu
    x pernah buat plak tu, slalu buat ayam jek hahhaa
    tgk sok lusa, sbb mlm ni en suami nak bakaq2 ikan hihi

    ReplyDelete
  4. *mengharap balik umah nnt mak kite wat kari daging*...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...