Followers MamaTisya

Tuesday, January 16, 2018

Nasi lemak makcik ketat yang sedap !!!




aritu masa tido umh adik aku kt shah alam..
die belikan breakfast nasi lemak daun pisang ni
aku mmg fav la kalo nasilemak daun pisang ni..nk plak yg ni kena ngan tekak


nasi lemak & kuih koci


kuih koci labu..yg ni aku tk sempat mkn..adik aku yg mkn


tgk la tu Delisha pn suka nasi lemak daun pisang
nmpk je sambal tu merah mcm pedas tp tkla pedas sgt so bdk2 pn suka
sebungkus rm 1.50....kt seksyen 18...tp yg jual tu makcik xbrp nk senyum
tu adik aku panggil nasi lemak makcik ketat :)

10 comments:

  1. Warna sambal dia mengancam sungguh..lebih kurang sama ngan nasi lemak La Cucur yang mahal nak mati tu..ehhh...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. Haha ingat dia ikat daun pisang tu ketat2 kak. Hahaha. Sedap nasi lemak daun pisang. Murah lagi harga tu. Kat slyg xjumpa dah.

    ReplyDelete
  3. hahhahaa.. tajuk pon power dah sis.. haha

    ReplyDelete
  4. Sedapnyaa kak. Suka jugak nasi lemak yang bungkus daun pisang macam ni. Wangi aje :)

    ReplyDelete
  5. ehh murah lah tu rm 1.50.. oh lekak nama nasi lemak makcik ketat ;)

    ReplyDelete
  6. Nak carilah.. area mana sek 18 tu

    ReplyDelete
  7. terliur pulak tengok nasi lemak tue

    ReplyDelete
  8. Hahaha.. Baca tajuk ingatkan kenapa rupanya makcik tak senyum.. Kuih koci tu nampak ohsem sangat...

    ReplyDelete
  9. Murah nya..rm1.50. Ketat pun ketat la janji sedap! heheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...