Followers MamaTisya

Saturday, January 13, 2018

Malaysia musim sejuk

syok betul kan...sejukkkkk je.....rasa kt overseas hehe....



Info Cuaca Jabatan Meteorologi Malaysia 

Malaysia 🇲🇾 mengalami turunan suhu cuaca berikutan hujan tanpa henti dibeberapa kawasan barat Malaysia. Diantara 18c ke 24c . Kebiasaanya cuaca di Malaysia adalah 28c ke 34c . Menurunan suhu berlaku kerana berlakunya perubahan tolakan angin monsun dari Filipina.

Anda dinasihatkan untuk memakai baju tebal pada malam ini bagi mengelakkan suhu badan turun secara mendadak seterusnya membawa demam panas.

Berikut adalah bacaan suhu terkini yang diramal melanda seluruh Malaysia sehingga lewat pagi esok;

ARAU - 19.7°C
ALOR STAR - 18.3°C
KUALA TERENGGANU - 19.1°C
KUALA KRAI - 17.3°C
BUTTERWORTH - 22.3°C
KUANTAN - 21.9°C
TAIPING - 21.9°C
IPOH - 22.8°C
KUALA LUMPUR - 25.5°C
SEREMBAN - 24.6°C
MELAKA - 23.1°C
JOHOR BHARU - 23.7°C
KUCHING - 20.4°C
BINTULU - 19.6°C
KUNDASANG - 14.2°C
TAWAU - 17.6°C



throwback gmbr holiday london time winter tp tkde salji dh time ni tp mmg sejukkkkkk
suhu dlm -1 celcius to -3 celcius...cakap pn keluar asap tau :)











rindu London..bila la akan repeat lg :)

4 comments:

Ana Suhana said...

Lagi sejuk sana kak. Ni br sejuk sikit dah tak tahan. Haha

Kak Sue said...

Memang cuaca sekarang sejuk gila, tak tahan Kak Sue. Macam mana nak pi London nie.. ehehe..

Warisan Petani said...

Tak payah gie London dah terasa sejuknya kat sini.

Mimi Azirah said...

Memang cuaca sejuk ya amat.. Mandi pun takut takut sbb sejuk.. Hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...