Followers MamaTisya

Tuesday, May 28, 2013

Diplex Beauty Esthetics @ Ampang


 dh lama tk manjakan diri.....last pegi spa bln mac aritu
so ahad lps dh buat appointment ....tu pn dh 2x tukar date...
bkn slh aku tp slh management spa
actually appointment aku ahad 10.30 pg...aku cal sabtu just nk double comfirm
alih2 soh aku dtg sabtu ptg...tk dpt la kn sbb aku ada kenduri
tup2 ahad tu akunye appointment kena tukar ptg plak...so okla janji vkend kn


 lokasinye kt area Taman Dagang, Ampang

 Spa nye terletak tingkat 2

smp2 je trus ke bilik utk massage...lega rs bila di urut..
nk2 penat blk dr outstation lastweek kn...

tp kalini tukang massage kuat tul urut ...aku byk kali ckp slow skit...
lps dh urut2 tu ltk hot stone kt blkng...lps tu sambung massage lg ...
kalini massage guna hot stone plak...lega rs mcm bertungku dlm pantang...
lpstu massage kepala plak...dh abis massage kita berendam dlm jakuzi....



ni gmbr dr fb


ni gmbr aku snap..hah byk tul buih...mmg mandi buih la...hahaha


lps dh setel berendam dlm jakuzi...last skali dihidangkan ngan teh lemon ni
sedap airnye...slalu air halia..aku tkleh minum..yg ni aku bole minum..die promot teh tu..
tp aku tk bli pn...aku ada lg appointment spa nk pegi ngan kwn2 plak...

**1st time pegi spa kena bw sendiri panties disposable...sbr je la...
bila aku tnye nape tk disediakan ....die ckp...tk sempat bli bole...
nasibaik aku mmg ada spare kt umh
actually pakej aku bli tu ada sauna.... tp tmpt sauna tgh repair 
so die panjangkn masa part massage


4 comments:

  1. woit padan tak pergi birthday anak aku. berapa mie pakejnya?

    ReplyDelete
  2. mesti ringan je badan lepas massage tu kan :)

    ReplyDelete
  3. Bestnya jakuzi. Dah lm nina xmnjakan diri cenggini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...