Followers MamaTisya

Tuesday, May 7, 2013

menang cash RM 300 dr Peraduan Snack & Win Mister Potato

contest ni start februari lg tp aku sempat join dh ujung2 dkt due dh
alhamdulillah syukur nama aku menang  utk week 11....
utk Grand Prize adiahnye 3 biji kete...sape la yg akan dpt kete tu..
best tul...blum announce lg utk week 12 & Grand Prize
contest ni kena bli Mister Potato and dptkn kod unik
 pastu jwb soklan kt fb ataupn sms...aku jwb kt fb je...

utk adiah mingguan diorang pilih seramai 38 org 
akan dpt cash rm 300...berbaloi2 cz modal tk smp rm 30:)
rmi gk kwn2 yg kenal menang...suzi & naa double best 
cz nama suami masing2 menang jugak...nad pn menang jugak....
tq juga kt bff aku julia yg soh aku join..
die pn menang 2 nama suami isteri week 2 & week 10

**kemenangan ke-35 utk 2013


15 comments:

  1. tahniah Mama Tisya! hebat tu..boleh menabung dah dgn rm300 tu..

    ReplyDelete
  2. Congrats..murah betul rezeki u.. ;p

    ReplyDelete
  3. tahniah!! ble bawak g cuti2 nanti... :)

    ReplyDelete
  4. tahniah
    bape banyak anta ni?
    kita ni ada bli tak anta2 haha teruk nye lahai

    ReplyDelete
  5. tahniahhhhh!!! mmg berbaloi2 sangat ni.. kan

    ReplyDelete
  6. bestnyerrrrr
    untungnyerrrr
    jelesnyerrrrrr hahahaha

    murah rezeki MT
    tahniahhhhhhhh..bila nak banjer org penang ni

    p/s: best giler g USS..t el update ea

    ReplyDelete
  7. Wahhhh masyukk...heee besttt tul korang ni asikk menang..heee


    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...