Followers MamaTisya

Tuesday, May 28, 2013

menang CASH RM 100...alhamdulillah

alhamdulillah dlm byk2 gmbr aku submit....
gmbr yg ni terpilih menang 3rd prize Tribute to Mother Photo Contest...
menang atas nama adik aku...tk sia2 posing kt korea ngan Jacker Potato Crisps :)
ni kali kedua menang dgn Jacker Potato Crisps...
kalini 3rd prize adiahnya cash rm 100...
so duit tu nanti bole la mkn rmi2 kami adik beradik ngan papa & mama

actually lastminit gk submit cz dateline 20 may..aku blk dr korea 14 may...
soh adik ipar aku send dlu gmbr yg ada jacker....hehehe....
nasibaik sempat submit ...yela sbb nk pk slogan lg kn..kalo just submit gmbr je senang...
aku bab slogan ni lemah skit tp cuba je la kn....
kalini saingan sengit sbb rmi yg join....
kalo dlu gambar mesti ada produk tp kalini tkde produk pn tkpe
v
v
v

v
v
v
v

v
v

v
v

v
v
v

v
v
v

v
v

v

v
v
v

v
v
v

v

v
v
v
ni antara gambar2 lain yg aku submit....





**kemenangan ke-40 utk 2013

9 comments:

  1. wah! ahniah! tahniah...menang besar lagi nanti....

    ReplyDelete
  2. congrats!! gigih bwk jacker pegi korea tu heheh :) :)

    ReplyDelete
  3. mmg patut menang ni, mak akak pon terbaik...

    ReplyDelete
  4. u so lucky lah MT
    murah rezeki
    asik menang jek
    tahniahhh

    suka pic kat chair bg mama mkn kopok tu haha

    ReplyDelete
  5. Tahniah amy.....dh agak dah msti sgkut slh satu sbb gmbo2 tu mmg lawo2.....

    ReplyDelete
  6. amy semangat bawak Jacker pi Korea :) boleh simpan gambar2 lain untuk contest Jacker akan datang :D tahniah

    ReplyDelete
  7. Tak sesia bawa kopok sampai korea hehe tahniah

    ReplyDelete
  8. Tahniah kak!
    Saya dh agak mesti ada mengena punya salah satu :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...