Followers MamaTisya

Monday, May 6, 2013

hari tunjuk JARI sedunia

salam uolsss...kalo smlm meriah tgk wall fb masing2 gmbr tunjuk jari...termasuk la aku jugak...so arini sure rmi yg update kt blog jugak kn...hehehe...apa2pn tahniah pd yg menang...yg kalah cuba lg 5thn akan dtg... sila jlnkan tanggungjawab yg sebaik mungkin utk rakyat....tp sedih gk bila bc apa yg kwn2 share kt fb tu...masing2 punya pendpt masing2 tp jgn la terlampau sgt...bkn apa dr kwn bole jd lawan....hanya disebabkn berbeza pendapat...so tk kisah la korang undi saper janji kita jgn putuskn hubungan silaturahim....

eh pjg plak membebel...okla nk share cite psl p ngundi smlm...aku 1st time p ngundi...b4 ni tk pernah register tp tiba2 thn ni ada plak nama so pegi la tunaikan tanggungjawab...so aku blk gombak..tmpt mengundi kt sekolah menengah aku...PRU13 kalini rs lain mcm...naper sebelum ni aku tk rs mcm ni...ye la aku tk pernah ngundi:-p

smp lebihkurang 8.45pg...tk la rmi lg
cuma rmi org nk check saluran mana
aku dh check siap2 online so tkde la nk beratur lg
aku punye saluran 5..hah kena naik tingkat 2...
nasibaik la aku smp tu lebihkurang 20org tgh beratur
so tkde la lama sgt menunggu
parent aku plak kt saluran 2..nasibaik kt bwh je..
ye la kn sian org tua kena naik tingkat atas kn
adik2 aku plak kt saluran 6 tingkat 3



sementara tgh Q so bc la poster ni


 konon2 nk pegi kul 8..tp terlewat gk dh hampir kul 8.30pg


sy undi COACH...:)
blk umh nenek, tisya cite yg die tk pi "kenduri"
nk sebut "ngundi" tk brp reti....hehe


antara kwn2 yg sempat jumpa.....yg lelaki tu adik2 aku



ni jari aku & hubby..kul 8pm baru jumpa 
cz aku kn ngundi kt gombak...hubbyku kt keramat


**jeles sbb sgor cuti:-p ptt bg smua cuti baru la best!!!!
tp tkpela...lusa aku akan cuti pjgggggggggggggggggggg

5 comments:

  1. tu la...aku tunggu gak...but takde..

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. untung la nak cuti. eeda keje .. xde cuti2.. lusa pun xcuti.. ahahaha .. :P

    ReplyDelete
  3. Best la dpt cuti pnjg...sy arini cutii

    ReplyDelete
  4. Ahkak, saya setujuuuuuuuu sangat perenggan pertama tu
    Sbb komen camtu yg kawan boleh jadi lawan kan?
    Takyah la taksub sgt
    Kene gak jaga hati kawan2 lain

    Kak, nk p bercuti dh ek?
    Bleh tak nak kirim fm?
    Saya byr balik xpe..
    klu ada ga, tak tentu lg saya menang hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...