Followers MamaTisya

Wednesday, December 16, 2015

dinner & lunch layan Homemade Western yg sedap !!!


lps dh 3 hari berturut222 dinner menu rendang paru nana
so lps tu menu western la plak utk dinner
lamb tu aku dh perap sehari sebelum
blk kj aku buat coleslaw & mashed potato
1st time wat mashed potato tu tp
 tk brp brown kuahnya mcm yg kita mkn kt kfc..rasa tu dh ada


kemain deco..feel2 romantica candlelight dinner cuma tkde candle je :-p


lebihan sos perap masa BBQ aritu ada aku frozenkan..
so aku bli lamb shoulder 1 pack...kasi perap semalaman



ni plak perap ayam jugak


lunch layan menu western....dh la pg jumaat tu ujan...laparrr je kn
biasa guna  pemanggang ajaib masak lamb tu
tp aritu guna kuali sbb nk bg juicy skit..sodap


chicken & lamb grilled utk lunch...siap side dishes lg :)
lprrr plak tgk menu ni ...yummmmmmmmmm

5 comments:

  1. :-) saya selalu wat mcm tu.kalau wat western mesti platingnya ala2 candle light dinner. hehehe

    ReplyDelete
  2. tgk pon dah tau sedapnyaaaaa..... lapaqqq. nasib dah nak lunch. pandai pilih time ngeee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...