Followers MamaTisya

Wednesday, December 30, 2015

Cinta Si Wedding Planner



ptgni dh start cite br slot akasia
Cinta Si Wedding Planner
harus la tgk sbb heronye Mr Hot adi Putra fav actor :)
adaptasi dr novel 


Sinopsis :

Drama Cinta Si Wedding Planner mengisahkan tentang Zara yang merupakan seorang perancang perkahwinan. Dia telah bercinta selama 4 tahun dengan sepupunya bernama Bazli. Namun percintaan yang diharapkan ke jinjang pelamin, musnah bila berlakunya suatu insiden. Kisah cinta yang cuba mereka rahsiakan dari pengetahuan Pak Lang dan Mak Lang, berakhir jua akhirnya.

Seorang pelanggan Zara yang bernama Puan Marina begitu menyenangi sikapnya. Biarpun mempunyai empat orang anak, Puan Marina tetap mahu menjadikan Zara sebagai anak angkat memandangkan Zara hidup sendirian di Kuala Lumpur.

Suatu hari Zara berebut parkir dengan seorang lelaki. Lelaki itu bernama Fariz dan merupakan seorang bekas tentera laut. Pintu hati Fariz pernah tertutup untuk wanita setelah dikhianati oleh kekasih hatinya bernama Shirah. Namun pertemuan dengan Zara kembali membuka pintu hati Fariz.

Rupanya Fariz adalah anak kepada Puan Marina. Semakin kerap bertemu, Fariz semakin jatuh hati pada Zara. Bila Fariz mendapat tahun bahawa Zara juga kecewa dalam percintaan dan asyik diganggu dengan Bazli, Fariz nekad menjadikan Zara isterinya. Puan Marina terus bersetuju meminang Zara. Biarpun hatinya belum mencintai Fariz,  Zara tetap menerima pinangan tersebut.

Selepas berkahwin, Fariz terus berubah sikap, dari seornag lelaki yang baran dan moody menjadi romantik dan penyayang. Manakala Zara pula berusaha menjadi seorang isteri yang terbaik buat Fariz. Bila bahagia mula menjadi milik mereka berdua, muncul pula bekas kekasih Fariz untuk menagih cinta. Zara diugut untuk meninggalkan Fariz.
Perkahwinan mereka mula bermasalah. Fariz kembali baran dan sering mengabaikan Zara. Misi Fariz untuk menyelamatkan perkahwinannya bersama Zara tidak berhasil. Zara meminta cerai dan membawa diri ke Aukland.

Bazli cuba membantu untuk membawa Fariz dan Zara bersama kembali tetapi dugaan yang lebih hebat pula berlaku. Obsesi bekas kekasih Fariz terhadapnya membuatkan keadaan menjadi diluar kawalan sehinggakan nyawa Zara dan kandungannya berada dalam bahaya.

Apa akan terjadi selepas itu? Berjayakan Fariz menyelamatkan rumahtangganya bersama Zara? Dapatkah kebahagiaan kembali menjadi milik bersama?




lama dh tk tgk Mr Hot kuar tv kn
ni ms kt melodi br2 ni di interview psl watak dlm cite ni terlalu muda utk die :)
sbb heroin tu nmpk budak lg...mcm adik ngan abg gtu :-p
so kita tgk la camne jln citernya ptg nanti


**drama Akulah Balqis smlm , ending touching...mmg nangis la aku
nk2 time aqish jmpa ibu die yg terlantar sakit
hubbyku ckp sudah2 la nangis
tgk citer hindustan nangis..tgk cite melayu nangis :-p
apa nk wat aku mmg mudah nangis kalo tgk drama sedih ...
tp kebanyakan pompuan gtu la...mudah tersentuh, hati tisu...
siap anak dara ngan ayah nye nk snap gmbr aku nangis...sbr je la :-p


8 comments:

  1. Iskkkk suspen ehhhh
    Alamatnya kena berebut remote control dgn aqil ler ni..
    Huwaaaaaa!!

    ReplyDelete
  2. Ni yang Mira Filzah berlakon tu kan?

    ReplyDelete
  3. Glomour betul si mira filzah ni skrg

    ReplyDelete
  4. Wow..mcm mntp jrr...tak sabar..nk tgk ni..

    ReplyDelete
  5. Dah tgk semalam...terusssssssssss tangkap cintan hahahhaha best citer dia hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...