Followers MamaTisya

Wednesday, December 2, 2015

rezeki bercontest alhamdulillah

ada yg tnya tips slalu menang, actually tkde la slalu...kdg2 je...
rmi lg geng contest yg slalu menang mcm2 adiah yg grand2...
aku punya menang biasa2 je...apa2pn syukur alhamdulillah

anak dara aku pn skarang asyik tanya...mama tk menang contest tido hotel lg..
die tau pernah pi tdo hotel sbb menang contest kn...:)

aku join contest ni slalu yg based on lucky draw...kt fb & ig byk gk 
sempat or tk je uolss nk join, aku ni kalo xbz sempat la join

yg contest bergmbr if ada gmbr yg sesuai ngan tema contest bole la join, 
kalo contest kena gmbr ngan product ,kena amik ms skit kalo nk join 
sbb nk kena bli brg and posing ngan product

so kalo uolsss yg baru nk berjinak2 ngan contest ni, 
bole la tgk yg mana korang rs sesuai bole masuk..yg penting jgn putus asa
good luck utk uolssss...kt bwh ni ada adiah br smp lastweek & last 2 weeks
& ada yg baru announce result...alhamdulillah...smoga kita smua dimurahkan rezeki



aritu kn menang shake & win kt FB mykuali
dh smp 2 bungkus Spicy Fried Noodle lastweek
1 nama aku  & 1 lg nama hubby....menang berjemaah perisa sama 





rezeki menang dr contest LINE
diskaun voucher utk air Yeo's & Jack n Jill Potato


lastweek dh smp 2 tiket wyg menang dr IG VivoMalaysia
1st time dpt tiket wayang MBO, biasa TGV or GSC


menang cash rm 50 contest sms Dutchlady Anak Bijak Mak Menang
contest ni masih berlangsung smp akhir bln ni..jom join 

**kemenangan ke-54, 55 & 56 utk 2015

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...