Followers MamaTisya

Thursday, December 3, 2015

Selamat berangkat ke Tanah Suci




smlm aku cuti sbb nk antar parent aku ke airport  utk menunaikan umrah
selfie skit ngan kesayangan dunia akhirat


hati tisu smlm..tisya tnya nape mama nangis :( :( :(



selain dr parent aku, adik lelaki aku pn pegi juga
diorang ikut travel Andalusia
parent aku dh pegi haji thn 1990 dlu time tu aku br abis SPM


lps dh drop luggage...kita bergambar jp...time ni adik aku lg 2 org tk smp lg


smoga dipermudahkan urusan di Tanah Suci...
smoga ada rezeki kami plak ke sana nanti...insya allah



last bergambar bila adik aku 2 org td dh smp...sblum diorang boarding



smoga mereka memperoleh umrah yg mabrur


tgk flight radar ptg smlm , time ni flight diorang br melepasi selat melaka 
smoga selamat pegi & pulang

6 comments:

  1. smg semenya selamat ye mama tisya....
    mmg kalau antar org g haji atau umrah sebak die semacam... sobsobsob

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah..selamat menunaikan umrah.. semoga selamat pergi dan selamat kembali

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..semoga selamat semuanye dan dipermudahkan segala urusan di sana..tp mmg laaaa. kalau antar sesiapa gie umrah ke haji ke mesti sebak..nak2 pulak kalau yg pegi tuh mak ayah kite sendri..lg la die punye sebak tuh rase mcm jantung tuh sakit sgt..

    ReplyDelete
  4. salam singgah mamatisya.
    Dari dlu mmg alert since mamatisya kawan dgn syana.
    Pastu lupa dah.pastu ternmpak kat blog ayudenira.
    salam2 kenal..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...