Followers MamaTisya

Thursday, December 3, 2015

Mee Tarik Warisan Asli @ Prima Sri Gombak



dating ngan adik bongsu sbb smlm dh MERDEKA cz lastday paper SPM
sbb paper exam abis kul 4 ptg



dh byk cawangan Mee Tarik Warisan Asli
dlu aku pernah mkn kt cawangan Dang Wangi
ni kt sri gombak dh cawangan ke-7


order menu fav toothpick lamb..... rm 26
meratah lamb je la smlm berdua ngan adik aku


milo dinosaur rm 3.50
air longan rm 3.00


sekejap je licin...adik aku kira dlm 61 batang toothpick lps dh abis ratah lamb tu :)


bole tgk diorang dok wat Mee Tarik 

yg kt sri gombak ni area prima sri gombak tau...
dlu sebelah nya Restoran Tat Nasi Ayam
dh tutup tkr ngan Mee Tarik Warisan Asli

7 comments:

safurara said...

kenapa ada pencungkil gigi.hahaha

idzwa kamaruddin said...

aaaa sedap nyer lamb tuhh!!!!

Rizziela said...

Rasanya kat bangi pun ada 1 branch kan

- dieyana - said...

hr tu kite p yang kt bangi sentral, kat PV setapak pernah gak mkn..belum cuba yang lamb tuuu...

Chekgu Azrine said...

Nak try sgt..tak terpegi2 lagi..huhu

E'in said...

sedapnye.. dh laa lamb tu feveret..

ibuayu said...

Kat melaka xde lagi huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...