Followers MamaTisya

Thursday, October 17, 2013

Surprise utk hubby


lastminit aku order blueberry cheesetart utk di bw ke umh mama
time aidiladha aritu..nk wat surprise kt hubbyku
actually busdaynye 16 oct tp saje aku wat surprise sehari awal kn


sementara aku tgh susun chessetart tu..tisya p panggil ayah nye
ckp mama panggil nk bergambar
hubbyku ingat nk bergambar di pg raya..die ckp mls la
pastu aku ckp jom la kejap 
pastu trus nmpk cheesetart happy busday:)


time ni hubbyku soh dk atas riba nk amik gmbr..
anak dara jeles..nk gk dk atas riba gk:-p


kasi chance mama & ayah posing berdua


fav hubbyku blueberry cheesetart ni



over tul anak dara ni gelak


yang....happy birthday ...smoga pjg umur, murah rezeki
dan berbahagia di samping family tercinta
mama & tisya love you...muaaahhh...muahhhh....




si kembar damia & danish pn nk join bergambar sama
ye la daddynya kn jauh kt makkah so menumpang kasih la kt paklong:)


**cheesetart kali ke3 aku tempah ngan  Mommy Hommy Delicacies
aritu sempena aidiladha ada promo..rugi plak tk order 2 box :-p
tkpe nanti leh order lg....mmg sedap

11 comments:

Ibu Lala said...

Nak jugak oder tp jauh sgt nak ambik. Klw dah masuk situ ssh nak keluar. Terbantut hasrat nak oder

mrs Fiza said...

sedap cheesetart.. feberet kita..

Zuraidah Butang said...

comelnye kerusi..hehe..tp cheesekek tu sedap nye..

mummy_ayu said...

sweetnya cheese tart tu.. :-)

Rizziela said...

happy birthday

Syoknyer...cheese tart lgi

el said...

danish tu muka dia sm lah ngan tisya :)

ros_reeza said...

comelnya cheese tart tu :) Selamat hari raya Aidiladha akak :)

watyz said...

seprise!!!
sedap nye cheesetart..
hepi belated besday ye... :)

Sidratul Muntaha said...

aku cuma nk mkn je
nk buat aku malas
renyah

Nana said...

Masa kita amek ari sabtu cistat br siap crust dia rangup lagi sedappp

syawalsimpsons said...

saya pon suke cistat ni kakak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...