Followers MamaTisya

Friday, October 4, 2013

Restoran Nasi Ulam Cikgu @Jalan Hilir, Kota Bharu Kelantan



lps checkout hotel, kami lunch dlu b4 ke airport
pemborong bawa kami mkn kt Restoran Nasi Ulam Cikgu
aku bc review rmi yg ckp sdap mkn cni


selera kampung...lauk pn byk...ulam2 semestinya...tp aku tk mkn ulam


antara menu makanan kami ada ikan singgang, ayam goreng, ikan keli goreng,
sayu gulai lemak, ulam2 dan semestinya budu sedap...air plak 1 jug sirap bandung selasih


lps dh abis mkn sempat la aku jln2 kejap sekitar kampung kraftangan cz nk cari FM
sbb kt tmpt lain tkde jumpa..cousin aku inform kt sini ada jual

nasibaik sempat jmpa...tu pn nk cpt cz nk ke airport dh
v
v
v

v
v
v
v

v
v

v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v


berhadapan ngan restoran ni ada Bazar Tengku Anis
ada jual mcm kain batik sutera, bj2, tudung & mcm2 lg
singgah kejap cz manager aku nk bli tudung utk wifenya...aku tk shopping pn

**kalo dtg kelantan, jgn lupa singgah mkn cni tau

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...