Followers MamaTisya

Tuesday, October 29, 2013

inner magic...mmg MAGIC :)

aritu aku try bli inner magic
aku pn baru tau psl inner magic dr adik aku
tkleh bygkn camner rupa
pastu aritu sue ada update die pki inner magic


ni la aku try bli 1 dlu inner magic
nk tau magic ke tk...meh try test :-p

ni la gmbr aku pki inner magic
inner magic ni bezanya dgn inner biasa
die tk berawning tp bila pki die bole jd muncung so tkde la melekat kt dahi tu
aku mmg tkleh pki inner yg tkde awning cz nanti muka makin bolaaattttt
so kalo bli inner mmg cari yg ada awning
bila adanyainner magic ni..senang la pki cz automatik jd muncung kt bahagian atas tu
kalo inner biasa kena tetas kt blkng so tkde la ketat or sakit kt bahagian telinga
tp kalo pki inner magic ni tk sakit...so bole la bli lg

aku bli kt jlnTAR je..ada kt lorong2 tgh yg tepi2 tu org jual tudung byk2
rege rm 7..die ltk rm8... aku tawar
ada gk yg jual rm 5 & rm 10..kalo murah sgt tu kualiti kainnye nipis

v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v

v
v

v
v
v

v
selain inner aritu ada bli tudung bawal & shawl
tudung bawal ni rmi yg ingat tudung aidijuma


 bli lg tudung bawal pastu tudung hoodie

shawl rm 30, tudung bawal rm 10, tudung hoodie rm 40

13 comments:

  1. dee skrg pun berinner magic lebih..hehehe..

    ReplyDelete
  2. kty pun suka pakai inner magic
    tp kty beli kt instagram.
    sbb suka yg full innerneck ..
    jnis yg konon kalo pakai tak nmpk muka tembam . :)

    ReplyDelete
  3. mmg magic la...
    tp nureen pakai bawal mcm biasa.. asben x kasi pakai mcm amy..

    nak tanya..
    yg iklan dove x der pon amy?
    dok tgu gak huhuhuuhu

    ReplyDelete
  4. Ok, nanti nak p cari la inner magic nih :D

    ReplyDelete
  5. wahhh skun ni bershawl2 dah hang amy :) gara2 inner magik ye ekeke

    ReplyDelete
  6. Ada beli 3 kot..tp xsesuai dgn i sbb byk ank rambut..still nmpk rambut depan..huhu

    ReplyDelete
  7. me dh berkurun tak gi jln TAR..kalau amy pegi lagi bila2, nak kirim satu : nak inner magic kaler itam :)

    ReplyDelete
  8. yang corak batik tu bawal eh kak. cantiklaaaa.. nak cari gaklaa ^^

    ReplyDelete
  9. mmg tgh cr inner sebab inner lama2 dh xelok jadi xterbentuk dah lembik
    Pasar malam jelatek mest ada ni kan

    ReplyDelete
  10. comey comey! tudung bawal tu, sama mcm kite la, purple..;-))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...