Followers MamaTisya

Thursday, October 31, 2013

Doa selamat & bacaan yassin


last 2weeks ada wat doa selamat & bacaan yassin kami sekeluarga kt gombak
utk adik2 ipar aku yg tk lama lg bakal bersalin...
start bc yassin dlm kul 12 pastu ada tahlil gk & solat zohor


2 adik ipar aku yg akan bersalin tk lama lg..
sorg due nov...mmmg tgh tgu ms je ni....sorg lg due jan nextyear
smoga dua2 adik iparku dipermudahkan bersalin nanti


lps dh solat zohor ..apa lg moh  menjamu selera dgn nasi kerabu biru


mula2 pki tudung bawal pastu saje test pki shawl plak
rmi yg komen soh aku pki shawl...masih praktis lg



gmbr rmi2...tisya & damia tdo time ni so tkde dlm gmbr


dessert mesti ada kn

dh ptg2 tu ada jiran sblh dtg...die ada baby kecik baru 3bln
time maknye mkn aku dukung jp
tisya syg baby...skarang kerap plak tisya dk tnye "bila icha nk ada adik.."
moga2 ada rezeki kami nanti....

11 comments:

  1. semoga selamat semuanya.... doakan saya jugak...

    ReplyDelete
  2. wow..bestnya..siap ada kenduri doa selamat lagi kan.

    Semoga semuanya akan selamat dan dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. Erinn besttt plak aku tgk nasi kerabu tu..nyummmmmnyummmmm... moga adik ipar ko dipermudahkan..aku pun menunggu hari huhuhu

    ReplyDelete
  4. moga adik2 ipar amy selamat melahirkan baby... amin

    * amy, tu la, otw nak keja td terpikiq..
    amykan ada bg tau, dlm majalah bkn dlm tv hehee...
    ptt dok tgu x der.. tgk pg ni amy dh komen bg tau, x sempat nureen komen lg hehe...

    yezzzz cheesekut, baru tgk blog amy semlm pasal recipi tu.. nak try buat la.. senang jer kan :)

    ReplyDelete
  5. insyallah moga ada rezeki nnt kan kak..

    ReplyDelete
  6. Amin inshaallah

    Bestnya nak dpt 2 org baby mesti meriah rumah

    ReplyDelete
  7. woi..sedapnya food2 tu..bikin lapar je..

    dee doakan agar aimi dimurahkan rezeki 'baby'..amin2..

    ReplyDelete
  8. cantiknya rumah..
    vintage:)
    semoga semuanya selamat nnati :)

    ReplyDelete
  9. In shaa Allah kak..
    Saya doakan... :)

    Moga dipermudahkan segalanya buat adik2 ipar akak :)

    ReplyDelete
  10. Semoga dipermudahkan segala urusan ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...