Followers MamaTisya

Wednesday, October 30, 2013

Biskut Lidah Kucing...pernah dgr???


aku 1st time dgr nama biskut camgini
tk sure naper diberi nama sedemikian
ada ke Lidah Kucing colorful gini:-p


aritu aku tgk IG Cikmin biskut ni..tu baru tau namanya cz tgk hashtag tu
actually aku pernah mkn biskut ni ada org kasi kt mama aku time blk kampung raya
tp lupa nk snap sbb sedap sgt pastu bila tnye nama biskut , mama pn xtau


bila clik kt hashtag Lidah Kucing tu byk tul gmbr2nye
suka aku tgk...colorful...rupanya rmi yg wat jual utk gift


korang pernah ke mkn Biskut Lidah Kucing???

6 comments:

  1. tak penah makan..tp mmg tau nama dier lidah kucing...teringin nak makan

    ReplyDelete
  2. pernah makan lidah kucing ni, kuih dari jepun tp x de lak warna warni gini ;p

    ReplyDelete
  3. 1st dgr ni..1st time tgk..1st time tau!

    ReplyDelete
  4. tak pernah makan..tp colourful..menarik..

    ReplyDelete
  5. pernah jumpa resepi di..nak try buat gak tapi lum lagi..cedap ker ek? color..memang menariks

    ReplyDelete
  6. tak pernah lagi, ni 1st time jugak tengok

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...