Followers MamaTisya

Wednesday, October 23, 2013

Restoran Ayam Kunyit Mat Rock


tp bila smp area situ nmpk plak sign ayam kunyit ni..wah dh ada restoran
biasa kitorang kalo nk mkn nasi ayam kunyit ni kena tgu ari jumaat
cz die ada jual kt JALAN TENGAH


ni la nasi ayam kunyit fav kami rm 5.00
sambal tu mmg pedas tk ingat...
pernah kitorang bli dlu smp tkleh mkn sbb pedasssss gilosssss


selain dr nasi ayam kunyit ada lauk lain gk utk nasi campur
aku tambah ikan keli sambal rm 3.00

12 comments:

adrianna syaz said...

Ayam kunyit ni..klu dpt yg masin2..mmg amat hebat..akan licin sepinggn la nasik.. :)

syawalsimpsons said...

ayam kunyit tu gorengannya menarik la kakak..ado lapor lak jadinya

Rizziela said...

Dulu dia jual kat belakang office saya..menara KH tu

Sura Mohd said...

simple tapi sedap..lapar pulak tengok..dah la belum makan nasi lagi..:)
*Salam Kenal dan salam ukhwah.

:: Mrs.Eady :: said...

hai...1st time singgah sini :)

Nad MamaZN said...

Lapoooo

Nad MamaZN said...

Ps: kak, klu dpt intebiu tu tak pindah dah kot huhu.. Penat! Tp cam susah jek nk dpt sbb byk peringkat n ramai candidates :)

Ann Ishak said...

selalu beli dekat belakang EPF Jln Raja Laut, sedap memang terbaik tapi tang sambal belacannya memang taubat tak nak letak lagi...pedas sampai boleh menangis bila makan, memang berapi

Falsya said...

wahhhh dh ade kedai dhhhh...padhaal simple je kan lauknye..tp time lunch hour ramai gile yg beratur..

Chekgu Azrine said...

Wow..mmg nmpk kesedapan dia..pedas sgt tu takut perut xtahanla ek

zulhilmi tempoyak said...

total brape..?? heee

watyz said...

nmpk sedap je ayam kunyit tu.. balik nak buat la ayam kunyit ni.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...