Followers MamaTisya

Thursday, October 17, 2013

Menu wajib AidilAdha


rmi yg tk mkn perut lembu...sedap tau uolssss
ni mmg menu wajib kitorang anak beranak la kalo time raya haji


perut tebal air asam


daging goreng..bawang wajib ltk byk2


perut muda air asam

kalo saper nk resepi perut air asam bole klik link:

10 comments:

syawalsimpsons said...

wahh ni fav family en asbeen jugak ni..

Nana said...

Kita kt surau ni bese diorg buang sebab xde sape nak
Yg amek bese org indon berebut amekperut

Tina Othman said...

Sedapnya perut

Tapi klu perut tak tahan boleh sakit perut mkn nya

Nad MamaZN said...

Saya tak mkn..
Mmg makan daging jek
Perut lidah ekor apa sume tak makan
Hehe
Sama mcm ayam :)

:: Riri-Fatieha ::~ said...

kita pun suka mkn perut lembu... mcm sedap je tu..

Chekgu Azrine said...

daging goreng tu tengok sangat tempting..hadehhh!!

Bbwana adienia said...

saya pun suka makan perut lembu..sedap..paru lembu pun sedap apalagi yang digoreng..

JaSSNaNi said...

ishhh.. tengok memalam ni pun teringin sangat aihhh.. mana nak cari memalam ni perut lembu.. isy isy isy..

mamaRIFQY said...

Na mkn jugak perut lembu tp depend ats msakan gak la

Reflisia said...

terliur and lapar tgk perut ni....naaakkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...