Followers MamaTisya

Thursday, October 24, 2013

Marinated Lamb with blackpepper sauce yg sedap ni...meh order



utk kwn2 yg suka mkn kambing..bole la try order lamb yg dh siap marinate ni
bkn aku yg jual..tp kwn aku jual...

gmbr dr tokey kambing


1kg lamb yg telah di marinate siap ada kuahnya skali


aku just guna pemanggang ajaib utk mengrilled nya


siap utk dihidangkan...


kalo kwn2 nk order bole contact Ina 012-3994442
1kg lamb tu rm 49 siap ngan sos blackpepper skali
bole delivery jugak..area ulu klang rm5..luar dr ulu klang rm 15
bole jugak contact thru FB Ina
aku dh cuba mmg sedap...bila tgh grilled tu aroma marinate tu bau menusuk kalbu
membuatkn rs tk sbr2 nk mkn...yummmmm


7 comments:

  1. kambing..mbekkkk
    lamb la ni
    fuh terangkat

    ReplyDelete
  2. Aduuuhhhh!
    Kene cakap kt papazakwan ni!

    ReplyDelete
  3. wow! best nyer... aida tak brape suka beli kat supermarket bcoz tak tahu tahap fresh nyer. if gini in shaa Allah mesti fresh kan :-) tapi aida di melaka hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. salam pekenalan dari umi ..chak!

    terliur sudah umi tgok makanan tu .. lepas ni nak cari lamb huhu ..

    ReplyDelete
  5. saya tak makan kambing .. huhuhu

    ReplyDelete
  6. Wah menariknya..

    Kalau time malaske, tetamu last minute nak dtg ke. bleh la order. tq dear for sharing. :)

    ReplyDelete
  7. Salam perkenalan,

    terima kasih review ni, mesti cuba ni.. penggemar tegar marinated lamb ni..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...