Followers MamaTisya

Friday, October 16, 2015

menang 4 tiket ke Kidzania dari Lifebuoy




smlm 15/10 adalah Global Handwashing Day
so ada contest sempena ni soh kita send gmbr berikrar bersama keluarga 
untuk sentiasa basuh tgn dengan sabun
utk membasmi kuman & menjaga kesihatan

ni la gmbr yg aku send...tu pn lastminit dh nk tutup, nasibaik la sempat
aku send 11.33pm, tutup 11.59pm..dh la nk gmbr kreatif kn
mayb berikrar dgn pki glove tu kreatif la :)



dh la selfie dlm bilik je...cuba nasib je ni sbb tgk adiah tu 50 pemenang
time ni tisya tgh tgk tv kt bwh..aku kt dlm bilik trus panggil tisya
jom selfie cpt nk join contest...aku just sarung tudung pki cardigan
lps tu tisya ckp..nape mama tk soh selfie awal2...aku ckp..mama pn baru bc psl contest ni
sbb jenuh gk nk soh die posing kn...pastu die plak ckp...cpt mama, dh send ke...sbb aku ckp dh nk tutup ni...paham dh anak aku sbb mama die suka join contest kn :)

alhamdulillah rezeki tisya dpt gk nk pegi Kidzania..rmi gk geng contest menang
dh lama tisya dok ajak pegi Kidzania tp asyik bertangguh je...
almaklum la bole tahan mahal gk kn tiket masuk
mmg aku cr contest yg adiahnye tiket ke Kidzania so dpt la masuk FREE
tau psl kemenangan ni time aku tgh holiday kt genting aritu




smlm br aku tgk..rupanya adiah mula2 tiket ke SkyRides Festivals Park kt Putrajaya
tp disebabkan jerebu so diorang tukar tiket ke Kidzania :)

**kemenangan ke-47 utk 2015


6 comments:

  1. add kiter kat fb : nurul izwa kamaruddin

    fb lama dah delete, ni fb baru ;) kiter cari nama awak tapi x dpt pulak

    ReplyDelete
  2. Rezeki sis rezeki...yeyyy tisya dah besar best oooo pusing2 kidzania...byk boleh belajar...

    ReplyDelete
  3. lifebuoy ni bagus gak, suka guna mandiannya

    ReplyDelete
  4. Tahniah amy. Best yer dapat tiket kidszania free. Qistina pun sibuk dah ajak g situ tapi tunggu danish besar sikit baru seronok

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...