Followers MamaTisya

Thursday, October 8, 2015

The Gorpis @ Setapak


The Gorpis ni antara pisang goreng cheese yg femes jugak la
rmi gk retis yg dh mkn...pastu kt cafe Nora Danish pn ada yg kt bangsar tu
lama dh tringin nk try...sbb aku tau tmptnye kt kota dsara
tp nk ke kota dsara jauh la plak
aku nmpk gerai The Gorpis dpn NZ..nk singgah bli tp ujan plak so xjd la
lastweek baru berkesempatan nk try


hah meriah kn toppingnye


so ni antara pilihan perisa uolsss bole pilih




hah bole tahan rmi tgh waiting list...kena tulis nama so hrp bersabar ye...


aku awal skit dr Q yg pjgggg atas tu...so ada kerusi kosong, 
bole la duduk sambil tgk brother tu parut cheese :-p


aku pilih EL PLATO...rm 13 ....kiranya smua perisa ada la
strawberry, chocolate, white choc, original, blueberry


sementara tgu tisya blk sek..aku ngap dlu
xnmpk pisang..nmpk topping je...ada dlm 10 ketul pisang xsilap....
tp sbb diorang parut trus dlm bekas tu jd comot camtu
kalo tgk gmbr 1st atas tu..diorang parut dlu & baru ltk dlm bekas ni..br la ok skit
overall sedap jugak...bole la bli lg
sebelum aku bli aritu, adik aku p bli perisa nutella
hanya kt outlet setapak je ada nutella xsilap tp aritu lupa lak aku nk tnye sbb xde nmpk kn


ni antara outletnya...more info bole la tgk kt IG The Gorpis

4 comments:

Amanda Suria said...

suka tengok anak-anak muda meniaga the gorpis macam ni....

seraa rose said...

menariknya.. nk g beli jauh plak..:(

Sharinginfoz said...

memang sedap, semua tempat so far dah pergi kecuali yang ni

Sidratul Muntaha said...

marketing strategy..
gorpis menda la aku baca
ingatkan celah bedah mana nama frenchbread ke hape
sekali the Goreng pisang daaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...