Followers MamaTisya

Thursday, October 15, 2015

Hot Pindang Kitchen , Seksyen 10 Shah Alam




jumaat lps tekak rs nk mkn western
so kami pi mkn kt Hot Pindang Kitchen , Seksyen 10 Shah Alam


ada promo western ni...sape yg blu, pegi..
bole la cuba..arini lastday tau dpt Vanilla float FREE ni


restoran ni dh msk JJCM rupanya..tu tepi cashier ada plaque JJCM


selain western ada menu lain jugak..air pn ada mcm2 jenis...
ada jus bermadu lupa lak nk tnya airnya camne :-p


ni plak menu utk western


julia minum bandung soda rm 4.50
aku punya vanilla float rm 5 (tp free sbb tgh promo)


lamb grill rm 15.90
sedap..sos pn lain dr yg lain


julia amik set ikan bawal rm 12.90


cyana minum teh ais rm 2.80
zati plak menu sama aku


cyana mkn nasi ayam penyet rm 10.90



mula2 aku berdua je ngan julia, tiba2 muncul cyana & zati
so join skali la kami mkn & kena tukar meja beso skit:)


siap ada van Hot Pindang Kitchen..diorang ada wat catering gk



more info bole tgk kt IG Hot Pindang Kitchen

4 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Restoran baru ye MT..
Akak selalu pergi beli Nasi Ayam Pak Mall jer kat situ..
Boleh cuba juga tu :)

Amanda Suria said...

alahai...terliur plak SA ha..nak pi situ buat JJCM ntah bila la dapat pi kan..cik abg tu payah kalau jauh....hehehehe....

Inani Hazwani said...

Nanti nak pegi lah, terliur tengok :)

Nad MamaZN said...

teringin nak g gak.. ada kata sedap, ada kata tak sedap. nak tau sedap ke idok kena la p sendiri kan? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...