Followers MamaTisya

Tuesday, July 16, 2013

Bachelor Party @Halia,Sime Darby Convention Centre

salam uolsss...arini dh 7 ramadhan...
cpt je dh seminggu kita berpuasa
so arini nk update cite mkn2 b4 puasa..
kot2 kalo ada yg nk berbuka kt tmpt ni bole jugak
so minta maaf la..pg2 dh up entry makan2 kn..kuatkan iman ye kwn2

aku trus ke Sime Darby Convention Centre @Bukit Kiara
sbb nk lunch ngan geng bachelor
b4 ni pernah mkn cni...vendor blanje...
tp kalini pegi dh lain ...mayb dh renovate kot 

aku org 1st smp...tgu yg lain2 lambat:-p
ada yg cuti..ada yg dr opis..ada yg sesat..ada yg slh tmpt
mcm2 dugaantp nasibaik smua dpt berkumpul jua

so ni lg 2 org  yg smp awal selepas aku...watie & suziey



disebabkan kami dh lapar...so kami p mkn dlu..
sementara tgu nett,ayu & fida smp
so byk jugak la aku sempat snap gmbr makanan yg dihidangkan




















meriah bila smua cukup korum
restoran tu dh mcm kami punya...
kemain sakan gelak n posing
dh la time lunch smp 2.30pm tp time tu kami masih dk mkn lg:-p

hp aku bateri nk kong..so menu aku mkn sempat snap dessert je
mmg sedap...especially red velvet cake
sempat la mkn 2ketul...lps tu diorang tk replace lg...
suziey la untung, die amik byk siap2 red velvet:-p
eskrem pn sodap..mcm2 bole tabur :)

mkn2 kt cni aku bli kt Groupon
murah tul rm 35 instead of rm 63.80
so kalo korang nmpk promo kt mana2 deal psl 
Halia @Sime Darby Convention Centre ni
bole la bli..mmg sedap belaka




**kwn2 yg blum vote lg gmbr aku...minta jasa baik korang tlg vote...klik

7 comments:

  1. Half price ek beli kt groupon? Perghh mmg berbaloi! Makanan dia mmg pelbagai! Tgk pencuci mulut tu..... Yummy!

    ReplyDelete
  2. adussss.....
    best2nyerrr....
    kena cr gak kat cini buffet mcm tu :)

    ReplyDelete
  3. wahh bestnye makanan2 kat situ.. terliur ngk ^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...