Followers MamaTisya

Wednesday, July 10, 2013

Ikan Goreng Joget...korang pernah mkn???


b4 ni pernah tgk ikan ni...tp tk tau plak namanye Ikan Goreng Joget
slalunye kt restoran makanan indonesia mesti ada ikan ni
korang pernah mkn???aku tk pernah



td tgk promo ramadhan kt StreetDeal ni mcm menarik plak
rm 8.50 utk 1 set meal..if bli 2 set rm 16
bole pilih set Ayam Bakar or Ikan Goreng Joget or Bakso
pastu dpt air gk+ rm 3 cash voucher..
tmptnye kt Little Waroeng Jakarta, Jln Klang Lama
voucher ni bole guna smp 8 sept 2013...
oh lps raya pn bole pegi if yg tk sempat p bln puasa

so saper2 yg nk bli promo ramadhan ni klik>>>>>>>>>StreetDeal



14 comments:

syawalsimpsons said...

mcm piranna pulok ikan ni..kikiki

~ana~ said...

amboi ikan nya...penuh bergaya duk atas pinggan....hehehe...selamat berpuasa kak...:)

fini zaini said...

ni xckup hebat nih...kurang skil lg nih..klu kt indon ikan tu siap berdiri koo...terkujat aku msa tuh...
tp sedap le gak sbb di goreng garing...bleh di terima tekak..

fazilzura said...

ayokkk .. samseng nye ghupe ikan tu ,..
kng lum gigit dia dh gigit kite

Chekgu Azrine said...

belum penah cuba makan..hehehe

atty's said...

Garangnya muka ikan :)

tiga lalat said...

Salam.Saya tengok pon sunguh garang ikan goreng joget itu ya.He.

zarena heeney said...

mcm takut laks ena tgk ikan tu

::NureeN:: said...

tak pernah mkn tapi pernah tgk blogger mkn kat indon rasanya.. tp x ingat sapa.. hehhee
nmpk sedap.. try la amy

el said...

kena berjoget dulu ke time nk mkn ikan tu..ataupun dah abis mkn kena joget hahah papepun namanya sgt unik hehe

Zura@Iwan said...

besarnya ikan tu..
nk mkn takut la plak..haha

Cik Puan Rara said...

mcm best.tp nk ke jln klng lama tu mcm jauh lah plak kan.hmmm sedap nmpk ikan tu.hehe

watyz said...

mcm best... tp jauh la.. hahaaha

Kenari Putih said...

Yela, nampak gambar ikan tu mcm piranha. Tp ikan piranha xjoget2 pon. Hihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...