Followers MamaTisya

Wednesday, July 10, 2013

Mitsubishi Mirage....rezeki 1 Ramadhan...ahamdulillah



cantik tk kete Mitsubishi Mirage merah ni???
bertuah la hai kalo aku dpt kan....
tp mmg aku bertuah pn sbb mmg aku dpt Mitsubishi Mirage
cuma nye bkn kete mcm dlm gmbr tu...
tp dpt BE baru Mitsubishi Mirage :)



baru smlm update dpt seketul BE baru menjelang Ramadhan
pg ni tgk2 ada seketul lg BE baru...alhamdulillah
BE-9 Mitsubishi Mirage (June)
tp yg peliknya start date tu 12 June 2013 tp pg ni baru muncul pg ni
cz BE yg muncul smlm 8 July 2013
tp tk kisah la...asalkn lama skit running ye:-p
apa2pn tq Nuffnang

8 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

cantik...harga pun cantik...

Myra Jay said...

Tahniah kak, sama la kita dapat BE ni jugak.. date pun Jun, tu yg konpius :D

Azura Aziz said...

mmg cantik...
saspen jer ingtkan dpt bebetul hehe...

*∽ IZAN ∽* said...

perghhh tajuk memang sentappp!!!!

anywayy congrateee.. masyuukk jugak tuh! hihihi

happy ramadhan al mubarak ya Mama Tiesha

Nad MamaZN said...

Wowwiii! Klu dpt kereta betul2 laaagi best :)

Zura@Iwan said...

wahhh..
untung dpt kereta...hehe..
masyuk arr nnti..hikss

Cik Puan Rara said...

tahniah =)

watyz said...

ala.. ingatkan dpt btol2..
masa nk amik myvi dulu pon dok usha2 mirage ni jugak tp tgk mcm kecik ckit tu yg x jd tu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...