Followers MamaTisya

Wednesday, July 31, 2013

wordless wednesday #135



adik aku ada whatsapp ni...klakar tul
ye la ore klate nk cuti blk raya...jauhhhh


korang brp jam paling lama jammed bila blk kampung time raya??
aku dlu pernah kena smp 12jam...giler lama...tp skarang tkde la lama sgt
hrp2 thn ni tkde la jammed sgt...takat 7-8 jam tu biasa la...
paling cpt 6 jam ....jauh kn kl-klate:-p

lama ke uolsss cuti raya...aku kejap je cz raya ke-4 nk p holiday:)

6 comments:

watyz said...

hahahaha.. kelakar la.. kalo negeri2 lain pakat wat camne abih la.. hehhe.. kg aty dekat2 je tp bole jd lmbt sbb jam. biasa dlm 20-30 min je kalo time2 raya ble jejak kat 40min-1 jam... hehhee

ieyda said...

kak amy kelantan kat mane?

ieyda penah sekali jammed 12 jam timew blk raya...pastu terus xnak dah blk time waktu puncak...serik.

ieyda pun kelantan jgk..kat pasir puteh

syawalsimpsons said...

terbelit lidah membaca..kakakkakak

Softtouch [Hanim] said...

lama jgk sy baca ni...hehehe...sian yelah kelantan jauh tu.....sy fhm....

- dieyana - said...

hahhah...kak dah baca surat balasan dari bos??? hahhaa..kelakar juga tau!

Eliss Mie said...

eliss blk trg penah 10 jam padahal lebih kurang 6 jam dah sampai umah.huhuhu.eliss balik selasa ni, hrp semua orang balik weekend tu :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...