Followers MamaTisya

Monday, July 1, 2013

Farewell lunch @Restoran Beriani Asif


last week ada mkn2 dept aku... 
sempena ada staff yg resign & transfer
so kami menjamu selera di Restoran Beriani Asif



bab uruskn mkn mmg serah kt aku:-p
so kena la pegi awal tgk smua dh ready ke kn



menarik nampak garlic naan ni



air fav kt sini mango lassi...mmg sedap...pekat & likat
order 5 jug utk 20 org


acar 


lamb shank amik 6 ketul


nasi beriani..tgk la berasnye pjg2222


chicken masala - 2 mangkuk


lamb grill- 2 pinggan



sos utk lamb grill



kami seramai 20 org... cz skali ngan staff kt Lab UPM
lama tk jumpa staff Lab UPM..diorang ckp aku kurusssss:-p
kurussss la sgt....aku rs makin bertambah berat je
mayb sbb diorang lama tk jmpa aku kot:-p
kusyuk masing2 menikmati makanan
alhamdulillah kenyang smp mlm :-)


ni la 2 staff yg di rai...


ni kali ke-2 mkn kt Restoran Beriani Asif
restoran ni kt jln imbi..blkng Fahrenheit...pastu ada lorong2 lg
nk explain pn tk reti..tp kitorang jln kaki je dr opis dlm 15-20minit
kalo korang nk p mkn rmi2..kena reservation dlu cz tempatnye adalah terhad


5 comments:

MRS. K said...

cantik gambo2 nih. clean n clear

syawalsimpsons said...

alahai semua nampak sedap tau

Chekgu Azrine said...

Oo..xthu pun kt imbi ada restoran beriani sedap ek..nti.pose nk cuba la

Sidratul Muntaha said...

manggo lassi tu?!
perghh!!
likat sungguh!

zety said...

wahhh lamb shank tuu 6 ketul hah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...