Followers MamaTisya

Tuesday, November 1, 2011

pjjjjjjjjjjjjggggggggggggggggggggg org beratur

ni xbrp pjg sgt..pernh aku tgk smp ke basement nun
tkpn smp 2 line..gile pjggggggggggggg
naper pjggggggggggggggggg sgt org beratur tu??
even panasssss pn org rmi tetap nk beratur jugak :)
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

sebab nk bli  SPECIAL AYAM GORENG KUNYIT
aku pn pernah la 2-3 kali bli kalo ke bazar pd ari jumaat
mmg special cz ayam tu digaul ngan cili selain kacang pjg & carrot
mmg sedap..aku pn mmg suka ayam goreng kunyit ni


tp br2 ni aku dh terkena ngan cilinye 
smp tkleh mkn..BFF aku lg la smp sakit perut
mmg serik dh la aku nk bli
ada yg komen bila tgk gmbr ayam kunyit tu mcm tk pedas
tp hakikatnye mmg berapi2 la cz aku nmpk 2 senduk cili die ltk
agaknye terslh ltk cili aritu...huhuhuhu
tu psl last friday aku bli nasi kukus ayam rempah:)


lokasi bazar ni kt stesen monorail chulan
so tiap2 jumaat mmg ada org jual makanan,bj2,tudung,beg dan mcm2 lg
tp dgr2 nye nk pindah tp tksure pindah kt mn....








19 comments:

amiey lee said...

hheehehhee rajin erin jalan ke sana...

fieda said...

alamak..panjangnya beratur..sanggup kan dorang tggu lama semata mata nak beli..kalau sdp ok la.tp kalau sampai pedas tak blh nk mkn alamak..mmg tak gi dah pasni...hehe

~diAhOntHeblOg~ said...

pedas ke? xnak la try..boleh? hahahaha..sedap ke?

MrS. F!zA said...

terus terliur nk mkn..haitu dh buat msa mjlis besday darwisy..tp kita tk ltk cili..nk tnya akk, yg akk nmpk dia ltk tu time nk goreng ke atau cili tu dh siap msk dia tunag je ngan ayam yg dh siap goreng tu?nk try buat jgk..

syanasaid said...

semata ayam goreng kunyit org beratur panjang??
gigih weiii

hOtMaMa said...

mak oiii.. panjangnyer beratur.. sedap benar ke tu??

tiefazatie said...

pergh..nampak benor sedap gle tue sis!

e!ya said...

kalau beratur2 panjang nieh sure sedapkan

Cho Zila said...

kalau dah gitu nyer panjang pasti ler sedap bebenokan.. tapi jauh beno ler gak ngan puchongni ha...

cik helena said...

lapar!hahahaa

Rtp Farra Arisha said...

pasti laku jualannya tiap2 hari ;)

Myra Jay said...

Suka jugak ayam goreng kunyit, tp dah pjg beratuq camni mesti mabeles kan kak :)

Etty Selamat said...

Mama, saya tag mama join giveaway. jom join!

http://dark-sengal.blogspot.com/2011/11/giveaway-2nd-anniversary-by-mamarayyan.html

*∽ IZAN ∽* said...

mak aiiii.. tu dia beratur panjangg.. !

Myra Jay said...

Kak, Seberang Jaya dengan rumah myra dekat sangat, dlm 5min camtu je :)

Nanti sudi2 roger la..

0124353088

Salina@IbuAqil said...

Uishhhhh bestnya!! pedas sampai terangkat ye sis.. :D

Nana said...

pedas2 pon ramai org q ek
tu seme jenis perut tebal kot tahan pedas hahaa

eelobor said...

biasanya saya memilih tidak beratur bila terkena situasi sebegini

J.M.R said...

pehhhh...tabah betol beratur spjg tu..kompom sedp gile2 nih..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...