Followers MamaTisya

Tuesday, June 26, 2012

beli durian tepi jalan


rmi aku tgk org dok up gmbr durian kt fb & blog
aritu time on the way ke Pantai Gold Coast
kitorang singgah bli durian tepi jalan
mama aku la teringin nk mkn





selain buah durian, ada gk dijual buah manggis



aku tk mkn durian...posing je ni
actually time aku kecik2 dlu suka durian..
mmg kalo mkn sure bertambah222
tp tktau la nape skarang.... aku tkleh nk mkn durian,
kalo bau je sure nk termuntah
tp kalo mkn durian ngan pulut ok lg la
tp tk byk mcm dlu2


gelap je cuaca menuju ke Pantai Gold Coast
nasibaik bila smp tk ujan
kalo tk, tkde la merasa nk bercanda kt pantai :)

korang suka durian???

11 comments:

  1. ala ruginya bila dah kureng durian, kayrul plak pantang nampak durian mesti nak beli jer...hehehe

    ReplyDelete
  2. suka durian, dan makan dengan pulut . tapi hubby suka makan durian mcm tu ajer. kalau buat pulut kena makan sorang2 :(

    ReplyDelete
  3. ceh..rugi woooo xmkn durian..hehe.

    cantik btl durian..skang ni musim buah..mmg syiok mkn buah,,

    ReplyDelete
  4. HEHHE
    kita suke juga
    tap dulu lg suke
    sejak kes makan durian sampai muntah2
    tros jadi xbape suke
    tp bole la makan
    takat 5 ulas je plg banyak bole makan

    ReplyDelete
  5. rugi kak tak mkn durian.. saya nak mkn tapi tak leh lagi..takut yang dalam perut ni kepanasan..

    ReplyDelete
  6. Sgt sukeeee..adoyaiii..xdpt2 lg lepas gian nih.nyumm2
    Sy tau kt mne gerai durian nih...dpn sikit dri bdr enstek kn mamatisya? Nyum nyumm

    ReplyDelete
  7. suker gler durian tp kena mkn berpada2 skng ni ;)

    ReplyDelete
  8. rugiii kak kalau tak mkn durian ni.. hehe... fai dgn husband blh dikatakan "hantu" durian. pantang jumpa tepi jalan mesti nk singgah beli. hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...