Followers MamaTisya

Wednesday, June 6, 2012

Pulau Ketam Village Steamboat @KL Festival City


lps dh penat jln2 dlm KL Festival City tu
so kita isi perut plak la
aku ajak hubbyku mkn kt Bumbu Desa
pastu hubbyku nmpk restoran steamboat ni
die ckp nk try mkn cni
nama Pulau Ketam mcm kt pulau je bunyi
 padahal dlm shoppingmall :-p


nmpk mcm kecik je restaurantnye tp yg benornye beso...
cz ada entrance lg 1 belah luar


antara menu2 yg bole dipilih
ada set, ada al-carte...kitorang pilih set 
DOUBLE COMBO VALUE SET rm 39.30 
ada diskaun 30%



ni la rupa dapur utk masak memasak steamboat


 ni la set DOUBLE COMBO
sup tu ada 2pilihan 
so kami amik chicken & tomyam sup
pastu ada cili & kicap utk sesedap rs:)



sementara tgu steamboat dimasak..
layan la tisya ngan mcm2 memek muka


sian tisya tkde air color pink
so order orange juice, carrot juice & apple sam boi juice
rm 3.80 each


mari masak memasak
aku bkn reti sgt nk guna chopstik..hehehe
suka tisya layan yee mee tu



ok dh kenyang 2 beranak (tisya & ayahnye)
aku je tk brp kenyang cz tk brp kena ngan tekak:-p
aku mkn skit je...aku suka lg steamboat kt Johnny's Restaurant

**korang suka mkn steamboat???

10 comments:

atty's said...

kty suka sgt2 makan steamboat..mmg feveret..

pandai tisya pose..comey sgt

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kita suka makan steamboat, tapi hubby tak suka, camne tu...bukan main lagik anak dara ni posing wat memek muka ek
blog amy mmg leh di kategorikan blog JJCM kuasa 2....Jln2 cari makan & jalan2 cuti2 Malaysia...ahak, sudah tukar title...

Nory Zoulkefle said...

kat mane ni kak?? kena booking x kalau nk makan utk 10pax ke atas?

Fazlinil Irma said...

sy pun baru lpas mkn steamboat dkt flaming. pilihan banyak tp x kena dgn selera sy jgak. layankan aje teman kawan nak makan..

lia said...

bley tahan gak kedai ni,..

Amieylee said...

sama kita pun gemar johny sbb sos dia sedap...

p/s; mati2 kita ingt erin g pulau ketam kt klang tu hahahhaa

::NureeN:: said...

mcm nk g ja kat johhny mkn steamboat, dh lama x terjah :)

Salina@IbuAqil said...

Kami baru je p mkn kat Johhny..
Hi3!!!

Nana said...

mati2 ingat kt klang hehe
kan ada pulau ketam sana kan

areniz^16 said...

as'salam.. sy berminat la nk tau pasal pulau ketam steambot kat kl festival city ni...

mmg halal ye?

hrp dpt info yg betul :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...