Followers MamaTisya

Wednesday, June 20, 2012

PHOTOBOOK Tisya 3rd Birthday Party


nk share hasil design photobook 
yg aku bli kt groupon lastyear
bli voucher lama dh
tp dh dkt expired baru hegeh2 nk design:-p
nasibaik sempat send order b4 duedate
gmbr2 dlm photobook ni
jom layan sebahagian dr 40 pages





























ni photobook yg ke-2...
nanti aku share photobook ke-3 plak ye
bila dh siap, suka tgk...
tp bila bab nk design, letih jugak..
nmpk je mcm senang tp remeh kj nye:-p

14 comments:

~nadyahoney~ said...

cantiknya photobook tu..:)

syawalsimpsons said...

cantik photobook tu kakak

Nana said...

macam menarik jer...
cantik mamatisya buat...

idea yg baik utk saya ni..errkkk??

fieda said...

cantik..

mummy_ayu said...

wah...cantik tu...emmm..menariks..

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

musim photobbok skang ni heheh kita satu pun xde lagi ..

Chekgu Azrine said...

Cantik dan menarik..blm ada lg photobook..huu

Nad @ MamaZN said...

comel jek tisya :)
tu 2thn lepas..
skrg tisya dh mcm ank dara =p

Nana said...

haha mmg letihh nak wat photobook ni
tu kita serender

Nory Zoulkefle said...

awesome...terbaikk wokk..

Myra Jay said...

Comelnya Tisya, siap pakai crown lagi :)

Fai Shaklee said...

cantik photobook tu... kalau buat utk gambar kahwin pun cntik kan kak? tapi fai tak kreatif mcm akak nk edittt gambar.. huhu

Ezna said...

Princess Tisya!!! So Adorable....

BeRRy MuMMie said...

comeynya album bday dia..
happy birthday princess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...