Followers MamaTisya

Thursday, June 14, 2012

episod akhir SEINDAH SAKURA petang ni


rs mcm kejap je citer ni...tup2 dh episod akhir
nyampah tul tgk watak ANIDA dlm citer ni
biasa la die watak jahat & gedik
yg BOTAK tu pn sama...
sesuai sgt la couple ngan ANIDA gedik tu
suka tgk scene FAHRIN & FASHA kt PARIS....
bila nk jejak kaki ke PARIS ni:-p

apakah endingnye???
sama2 kita tonton ptg nanti:)

korang pernah bc ke novel SEINDAH SAKURA???

5 comments:

syawalsimpsons said...

kengkawan kat sini bet pulok...si fasha N fahrin kawen ke tak...padahal dah cakap dlm tu x leh kawen ikut hukum...nak jumpe deme2 ni bet...kakaka....

Chekgu Azrine said...

rasanya citer dia makin tak best..dlu sedap jek..ending pun rasa eh..sekejapnya!!

syanasaid said...

oo last da ek
hahaaa aku tgk episod 1 jek
pastu ntah tak tgk kalo tgk pn jeling2 gitu jek

Tina Othman said...

ada novel ye, tak taulah pulak, tak penah tgk pun drama ni, sebab time maghrib kan, time tulah baru sampai rumah, kemas umah masak semua

kalau tv3 buat malam sikit haruslah dpt tgk =)

watyz said...

dorang kawin la last nyer. best kan citer ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...