Followers MamaTisya

Thursday, June 7, 2012

2 hari berturut-turut dinner RAWANG BURGER BAKAR


ahad lps kn aku bli BURGEMBIRA
esoknye isnin tu, hubbyku ajk bli lg....aku ok je
tp masih lupa print kupon diskaun 20%
aku ajak hubbyku mkn kt situ tp die kata lenkali la
baru ingt nk try BURGER KLCC
so tapau 3 biji...1 ltk cheese ...lg 2 tk ltk cheese
bli BURGEMBIRA jugak 
kalo time 1st dlm 5minit je aku tgu
tp kali ke-2 ni dlm 20minit
tp still okla....tkde la berjam2222 lama kn


ni la rupa  BURGEMBIRA  ltk cheese... regenye rm9.00



yg ni tk ltk cheese rm 8.00
mmg tk tahan tul tgk sos blackpepper 
yg meleleh22222 tu...yum2222




ni  BURGER KLCC yg aku tringin nk try tu...
regenye rm 18.00 kalo tmbh cheese rm 20.00....yum2222

**tgk gmbr burger2 ni sure lprrrrrrrrrrrrr:-p





14 comments:

♥ Wina ♥ said...

entah bile nak try burger bakar nie

eh, muat ke nak masuk mulut burger KLCC tuh? hehehehee

syawalsimpsons said...

tau x pe kakak..melimpah ruah tu...

ieda said...

adoii burger KLCC tuu betul2 buat akk mengucap panjang huhuhuh

syanasaid said...

nasib aku da konyang
kalo x harus leleh air liur

Falsya said...

haiihhh..sedapnye lahai...

:: Riri-Fatieha ::~ said...

sdpnye.. tp jauh pula nak pegi beli..

el said...

masyallah cam ni dah gope beger
kalo x konyang x tahu lah..hahahahaha

AyuArjuna BiGoshh said...

meleleh tengok

Tina Othman said...

aduhai sedapnya, boleh tahan jugak ye harga dia

bilalah nak dpt makan yg berlayer2 punya burger tu

Amieylee said...

nyum nyummmm sedapp nyee....

oo ritu yang erin tanya tu hrga kt burger bakar bbc tu rm6.50

MaMa QaiSaRa a.k.a nunu said...

rasa nk terkam jer burger ni .....
tangkap leleh jer laa.. adoi....

Reflisia said...

nak try juga...kalau setakat 5 -20 minit tue boleh la tunggu kot..hehhehe kalau berjam2 tue tak mampu saya..

kayrul-shah said...

sajer tau kasi terliur...kaw2 burger bakar dah try..yg nie punya burger tak pernah cuba tapi nampak menarik gilers

Nana said...

tingin nak try klcc tu
tp oder tu je la
share dua orang hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...