Followers MamaTisya

Friday, June 15, 2012

jalan- jalan The Mines


salam uolsss
sementara tgu time nk naik cruise
kitorang jln2..posing2 dlu dlm The Mines 



kt sini pn dh ada Chatime..tp aritu tk bli pn...
mcm lama je tk minum...yum222





bdk2 kalo nmpk mainan biasa la nk soh bli




kt GIODANO skarang, design bjnye ada kartun MINNIE...
actually nk p tgk pameran MICKEY kt midvalley
 tp tk berkesempatan so posing kt sini pn jd la:)



 
suka la dpt mainan di idam
 
 
**cuba teka, mainan apa yg tisya soh blikn tu??

11 comments:

MrS. F!zA said...

jauh jln smpi mines ni.. eh comel baju biru minnie kt giordano tu kak..

Chekgu Azrine said...

Rindu kt mines..lama dh xkua2 jejalan mall since preggy nih..

syawalsimpsons said...

seronok benar berjalan tu....

Dee said...

dia beli kereta ke? hehehe..

fieda said...

selalu gak jln2 kat sini..seronok tgk ikan byk dan besar2 kat kolam tu kan..tisya beli anak patung barbie ke...?

fieda said...

takpun tisya beli petung hello kitty ye..

mama_umar_maryam said...

hehehehe, baru aritu gak nek bot dgn bdk2 nih..syg weh,klu btol2 jage kebersihan dan kecantikan tasik tu dan tmpt nk kuar bot terutamanye mmg blh glamer lg tmpt nih kan

Liney said...

rindu nyer nk g the mines.... teringat kenangan zaman belajar kat upm dolu2....

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kita pernha naik 2 kali cruise ni, tu pun dapat voucher, tak beragak sampai 2 kali naik k, pastu pi kat mini zoo dia plak, tapi tak sempat nak naik wawa splash tu, sbb tiba2 plak rosak...sadis betul la

Eliss Mie said...

lamanya tak kesini. dulu pernah dating kat sini dengan hubby ;p

BeRRy MuMMie said...

salam, disney da ade collection utk giordano... comey.. hehe bole pakai sama ngn ank nti baju minie mouse..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...