Followers MamaTisya

Tuesday, June 12, 2012

lunch @Little Penang Cafe, KLCC

arini entry makanan je...jom layan
ni kali ke-2 mkn kt Little Penang Cafe, KLCC

bff ku mkn asam laksa
rm 10.50


aku pilih koay teow goreng
rm 10.50



dua2 peminat sirap bandung rm 3.30


bffku sorg lg tk dpt join lg kitorang lunch..so berdua je la
kt sini mmg pjg gk Q time lunch...
nmpk tk kt blkng aku tu org tgh Q  (nmpk kaki je la:-)

kdg2 dh tktau nk mkn apa cz smua tmpt mhl2 kn
nk buat camner redho je la
kn tk mkn lpr plak

10 comments:

syawalsimpsons said...

cian la demo ..nak wat guano kan...itu je yang dekat erk.,...

♥cikmOt♥ said...

boleh tahan mahalnya ek...agagagaga

Falsya said...

penah makan sana gak time buka pose dulu..not bad gak la..org jgn ckp la mmg sgt2 penuh..

intanloveamir said...

laparlah pulak tgk menu2 nie...hehehe


*jom vote my pic utk menang adiah lucky draw....semua boleh join :)))

Gieyana said...

ciput jer aku tgk kuew teaw ko tue..meh la dtg penang kalau nk mkn puas2..ekekeke..:-)

mummy_ayu said...

lama aku tak buat entry makan2...sbb nya BFF aku tgh diet....

wei..bila nak gather2...windu tu..

Rozita said...

mak ai..kue teow gorang pun rm10.50? ish.ish..

Tina Othman said...

sedapnya

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kita pernha makan kat sini gak, mmg mahal la, sedap tu tak de la sangat rasanya, kita makan nasi, kerabu, ayam kicap, biasa2 je rasanya tapi rege RM16..air mmg kaw2 la.kawan kita makan keow teow...

Nana said...

Laksa dia sedap x?
Bese klw restoran mahai gini laksa mmg out
Laksa kedai tp jalan or laksa pasar malam gak sdp
Laksa shack pon dia nye laksa johor ngan laksa sarawak je sedap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...