Followers MamaTisya

Monday, June 25, 2012

PHOTOBOOK Honeymoon 4th Anniversary


ni koleksi photobook aku yg ke-3
bila tgk gmbr2 dlm photobook ni 
rs mcm pengantin baru yg baru p honeymoon plak:-p
padahal time kitorang p honeymoon ni 
usia perkahwinan kami dh masuk tahun ke-4
mayb sebab kami pilih pakej honeymoon
dan paling best berendam dlm bathtub
okla jom layan sebahagian dari 40 pages


















mmg best bila dpt honeymoon berdua camgini
tp syg pakej honeymoon ni dh tkde lg kt Awana Porto Malai
cz aritu ada 2-3 org gk yg tnye aku psl pakej honeymoon ni

kalo korang nk bc entry psl HoneymoonLangkawi ni klik link dibwh:

11 comments:

syawalsimpsons said...

alahai so sweet...

Falsya said...

kite tetibe mcm gedik2 xsabar nak tunggu 1st anniversary..huahuahuahua..

watyz said...

wa... best nye...

Eliss Mie said...

memang nampak mcm baru kawen sebab tak bawak anak kan :)

Mama Zharfan284 said...

siyes besh tu!!

Chekgu Azrine said...

eh..eh..tetiba teringin saya nak g honeymoon..hahaha

etiey.com said...

wah kemain mak. cantik! suka gambar yg 2nd last tu

Fai Shaklee said...

sweettttnye... semoga akak n husband bahagia selamanya ye ^__^

mummy_ayu said...

ko nie rajin tul bab photobook nie..cantik plak tu hasilnya bila dah siap..

Nana said...

mcm photobook si nana keding dah tempat pon sama

Reflisia said...

eh sama la ...masz pun pernah honeymoon kat sini juga heheheh =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...