Followers MamaTisya

Wednesday, October 24, 2012

2 kali aku menangis !!!

 
lastweek aku tgk lg utk kali ke-2
 filem AkuTerima Nikahnya... 
bg aku mmg citer ni wat aku sedih
tp tktau la bg pendpt org lain kn
masing2 punye pendapat yg tersendiri
aku tgk kali ke-2 pn nangis lg:-p
aku dh pesan kt bff aku sila bw tisu 
cz die pn hati tisu mcm aku gk..mudah tersentuh:-p


 Johan : kenapa awak sanggup...sanggup biarkan hidup awak macamni sedangkan awak tahu hidup awak tersiksa?kenapa? 
Arlisa : sebab awak adalah lelaki pertama dan terakhir dalam hidup saya.awaklah pelindung,awakla sahabat,awak segala-galanya bagi saya..Dan abang..abang.....ABANG ADALAH SYURGA bagi lisa...



Kadangkala orang yang menyintaimu

 adalah orang yang tak pernah menyatakan  cintanya padamu...

kerana orang itu takut...kau berpaling  dan menjauhinya..

dan bila di suatu masa dia hilang  dari pandanganmu..

.kau akan menyedari dia adalah cinta yang tidak pernah kau sedari

gmbr Mr Hot dr DSLR nana utk aku 
 cz die menang tiket free tgk citer ni ngan adi putra ahd lps... 



**ada TRAGEDI yg bikin aku hangin b4 tgk wayang...nanti aku story

9 comments:

Myra Jay said...

Wahhh sangat bermakna ayat dari Arlisa..
So sweet :D

Nad @ MamaZN said...

Ooo tragedi sblm mkn spageti tu ek?

syawalsimpsons said...

akak saya tgk di sebalik tabir pon touching tau..terasa nak tgk..tp mesti dah abis pantang nnt, x leh tgk dah...dah a bis kat wayang..tunggu astro 1st la

Wan Amira said...

belum tengok lagi erite ni

Falsya said...

alaaaa..tingin nk tgk jugak..

qemaishak said...

baca dialog tu pun dah sayu huhu

watyz said...

o.. hot nye dia... hahhaha

Rara Nasiha said...

tak tgk lagi cerita ni. huaaaaa, bila nak tgk ni? :(

mamaRIFQY said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaa...tak tengok lagikkkkkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...