Followers MamaTisya

Friday, October 5, 2012

photobook only RM 50



saper2 yg tgh mencari promo photobook..bole la cuba bli deal ni
only rm 50..bole pilih antara 3 size
if nk bli & more details klik >>>>>Groupon Malaysia

saper2 nk tgk 3 koleksi photobook 
yg aku bli thru online>>>>>>klik SINI

8 comments:

Cik Zaniff said...

wahh..banyak buat photobook ye..teringin jgk nk buat..huhu

Falsya said...

murahnyeeeeee..50hengget jer?..

CT said...

owh baru perasan mama tisya suka buat photobook juga ya...best kan..:)

yg ni thru company apa ek? kite selalu buat thru photobook.com.my
kalo nak tgk hasil kite..leh la visit blog kite...:)

Zura@Iwan said...

murah tu..tp mls tul nk on9 beli kt sini..haha

Nory Zoulkefle said...

terasa nk beli jgak lah , tp tak pndai lah plak nk decorate nyer...hurmm..

Mama Zharfan said...

murah ni..tapi takut bila beli vou then tak de masa nak tempah plak ;)

Wan Amira said...

mira dah tak nak dah beli photobook sebab berape kali beli asyik tak de masa je

tiefazatie said...

wah..murah2..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...