Followers MamaTisya

Monday, October 29, 2012

AidilAdha 2012


salam uolsss
pg ni ada yg sambung cuti lg ke
 cz terperangkap ngan jammed blk dr kampung smlm??
truk gk jammed smlm ye aku tgk rmi yg update kt fb
aku tk blk kampung jauh...blk kampung dekat je

aidiladha thn ni, aku tk sihat..demam
virus demam dr hubbyku dh kena kt aku
so pg raya tk mcm raya...tkde berbaju raya pn
dk terbaring je la...nk mkn pn tkde slera
lps maghrib baru blk kampung gombak

ibadah korban kt gombak wat ari sabtu
so dpt la merasa sup perut muda, perut tebal & daging goreng
 yg aku teringin sgt..yum2222


  perut muda air asam

 kerabu mangga perut

 daging goreng

perut tebal air asam


tekak yg tkde slera trus berselera dgn menu ni..yum222
aku tau rmi yg tk mkn perut muda..perut tebal tu rsnye rmi yg mkn:)

11 comments:

  1. samalah..
    demam and sakit gigi..
    huhu
    sadisnya..

    ReplyDelete
  2. wah..semua menu perut..aku makan sikit2..ok la..
    samala...aku pun raya tahun nie mcm tak raya jer... :-(

    ReplyDelete
  3. sama la kita xpakai baju raya pon
    arini baru dpt makan daging korban
    mak buat singe

    ReplyDelete
  4. dee tak makan segala jenis perut..hehehe..

    tp daging goreng tu makan..sedap nampaknya..

    ReplyDelete
  5. kite pakai baju raya. suka makan daging goreng jer yg perut2 tu x ble masuk la.. hehehhe

    ReplyDelete
  6. aku pon blk jammed gk smlm...nasib baik kuar awal dr rumah....smpi awal gk le..hehe

    ko demam ye..aku flu+batuk...huhu

    ReplyDelete
  7. best makan daging mase ari raya tu jerrr..makan sampai rase jemu dahh makan pasniii..haahhaha....na mmg makan habis habisan dagingg!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...